|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det mest skiljer, Coupén är bredare t.ex. Alla karossdelar, jag tror att exteriört är det bara blinkersglasen och något till som är det samma. |
|
|
Kan en sedan 330 vara ett bra köp? Jag funderar själv på att skaffa en, eller om jag ska försöka hitta nån e39 540 istället. Vad är mest bil för pengarna? Roligast att köra osv. /Jonas |
|
|
funderar just nu på en 330ci m-sport med SMg låda vs en 330ci faceliftad med 6vxl manuell ej m-sport dock sportstolar. priset på dem är ungefär detsamma och båda har gått rutn 10-11k mil. läst massa på forumet om just smg1 lådan varannan kommentar säger att den suger och varannan säger den är underbar så sjukt svårt att bilda sig en uppfattning :) |
|
|
Oxigen ang det där med att Chassit spricker; Det va det värsta jag har sett! Nu blir det aldrig någon e46a för min del! |
|
| o-wimhed: Det är rätt sjukt faktist, men somsagt... BMW har lagat sånt på goodwill. Vill man att det ska hålla i framtiden bör man dock köpa förstärkningar och få ditsvetsade. | |
|
Ja man måste nog göra någonting åt det själv om man vill få det hållbart. Det måste ju kosta skjortan att få det lagat på bmw när inte deras goodwill gäller längre annars. Längtar tills biltillverkarna tvingas göra bilar med kvalité igen. För att spara på miljön om inte annat. |
|
|
woho idag vart jag en ny bmw ägare när jag köpte en 328CI e46. några frågor. vilka verkstäder rekomenderas i sthlms området och vilka skall man hålla sig undan från? hur byter man sidoblinkersna? |
|
| Jag tycker att BMW group solna alltid är trevliga, men Borgs bil var faktist 200kr billigare när jag fick nycklar spärrade till min bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.