|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
bmw jerry: kan hålla med dig lite om att tyg tag gör att bilen blir en mer "riktig" cab. Kanske funkar på Z4 och 6 serie men en 3-serie och 1-serie borde ha plåttak. De är ju mer praktisk än tyg. Daniel Länk |
|
| Marknadens snyggaste cab! Otroligt vad bra de har lyckats med linjerna. | |
| läste på autobild.de att priset börjar på 28 500euro.. låter faktist rätt hyffsat med tanke på vad övriga 1:or kostar... däremot lär utrustningen bli hur dyr som hellst | |
|
Det finns en katalog i pdf. format på Länk Min Cab: Länk |
|
|
Just 125i cab känns som en riktigt het kandidat för mig i framtiden :) Om Autobilds prisuppgifter stämmer, bör inte en 125i cab bli allt för blodigt ekonomiskt. Mvh, /Wille |
|
| Länk 1-serie cab har fått en riktigt tuff konkurent nu nämligen audi a3 cabrio... ser ju väldigt bra ut ... det märks att man jobabt med detaljerna och känslsan... har dock inte sett 1-serie caben med m-paket men det blir nog en tuff match för bmw:n | |
|
A3 Cab ser så liten och klen ut. Speciellt i profil ser den knäpp ut Länk Grymt tjejig bil :) |
|
|
Håller med, A3-cabben ser ut lite för mycket som en balja i profil, ungefär som VW-cabben (EOS?) Ska bli intressant att se vad priserna landar på i Sverige. €28,500 för en 125.. hmm.. risken finns ju att den hamnar ganska nära Z4 2,5 då (342,000). Visst, man får ett litet baksäte i ettan, men som en sportig liten cab hade jag nog ändå hellre valt Z4 i det läget. |
|
| A3 Cab är ungefär 15 gånger snyggare än 1-Serie Cab. | |
| skulle vilja se 1-serie caben med m-paket | |
|
Broschyren har landat hos handlarna nu, tänk om cabben kunde få en vettig prislapp bara... A3 cabben är nog bland det värsta jag sett. Snacka om att VW-generna märks, och det är icke positivt menat! Keep your distance! |
|
| finns broshyren på nätet???? | |
|
fyller på med lite bilder på 135 med m-paket... habegäret är stort :D Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| va och kollade på en 120 cab idag .. den är grymmt snygg live :D ... riktigt snygg bil det där alltså :D det ända negativa är att den ser lite hög ut men det kan man lätt fixa :P .. bör tilläggas att det var en utan m-paket | |
| Synd att baksätet inte rymmer en vuxen person, det är riktigt trångt och man får sitta på snedden. | |
|
Var och kollade idag också. Snygg liten sak. Gillar den bättre än 3 serie cabben. Dels för att bagaget med cabben nere är mer lättlastat. Och baksätet är ju ändå oanvändbart i båda bilarna när man som jag är 193 cm. Men jag gillar coupen bättre och habegäret är stort nu. |
|
|
Servade bilen i morse och tillbringade 1 timme i bilhallen när jag väntade. 6 st serie Cab i lite olika skepnader kunde jag detaljstudera och "torrköra". Kan bara konstatera att jag är smått förälskad i bilen. Den känns totalt sett väldigt lagom och med ett riktigt bra bagage som med cabben uppe är riktigt stort. När jag placerat mig bra i stolen känner jag mig mer skyddat än i 3 serie cabben där jag upplever vindruteramen som lägre o mer påträngande. Suck,,,,,jag som trodde jag hade bestämt mig för en 1 serie Coupe.....nu blir det mera funderande.....:-) |
|
| är det någon på forumet som köpt nya caben?? | |
|
Verkar inte vara så heta, har inte sett en enda i trafiken. M-Bilar har 2 visningsbilar som dom inte blir av med, en 118 och en 120. |
|
| Jag har faktiskt sett flera i trafik i malmötrakten, främst bensinare, men känner tyvärr ingen som har en. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.