|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
nu är 1-serie caben officiell... blev faktist riktigt riktigt snygg... klart snyggare än coupen... vill dock se den med m-paket oxå ..... Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk med tanke på 1:ans goda köregenskaper kan detta bli en riktig skojjig bil.... ser dock ut att behäva en liten sänkning :P | |
|
Läcker! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Observerar att det är en 125.... Thepe |
|
|
här kommer ytterligare lite bilder... inredningen ser riktigt fin och lyxig ut.. gillar kromlisten runt fönstren och caben riktigt mycket.. ger en exklusiv känsla Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk bara priset blir rätt så kan det bli en riktig hit och dessutom min blivande kärra :D ... |
|
|
Mer texter och bilder här: Länk Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
Bilsport har lagt ut en massa bilder plus fakta på svenska ;-). |
|
|
Glömde länken... Länk |
|
|
Cool, passar bättre som cabrio än coupé tycker jag! Med en sansad prissättning kan detta bli en riktig storsäljare. Mvh, /Wille |
|
| Instegspris för 118i cab? (Optimalt vore 118d cab <120 g CO2/km - hoppas den kommer) | |
| blev väldigt lik conceptet Länk förutom bakljusen då... vill se caben i den röda färgen med m-paket :D | |
| Länk här kommer lite filmer... inredningen verkar vara riktigt lyckad | |
|
Mer bilder: Länk Info: Länk Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Film också: Länk Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Hummm, hur fort kan man köra när man fäller upp suffletten? En 135 skulle passa som handsken. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
40 km/h stog det ju i texten. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| En utomordentlig funktion som jag saknat på mina cabbar... | |
| det ända som är negativt är vikten.. 135 väger ju ca 1700kg och det är alldelles för mkt för en så liten bil | |
| Ja det är saftigt för den lilla bilen.. | |
| Det är mer än vad min (förra) M3 cab vägde...inte bra. | |
|
Vad har BMW emot plåt tak???? Daniel Länk |
|
| tycker att det är bra att den har tygtak.. det är mer känsla i det och cabar ska ändå inte köras på vintern.. vad är det som gör att vikten är så hög egentligen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.