AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.312

Vilka kommer att köra på Emmaboda?

Sida 1 av 2
Ja, vilka kommer att testa sin bil den 18 maj på Emmaboda ?

Får vi några snabba BMW:s i år = Dvs 10 sek repor :)

Sahlin & Hammarström har ju kompetensen för det.
Medan Bäckis NOSar på 9:an.

st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
jag är lite sugen på att testa min bil, även fast det inte kommer att bli några super-repor... tyvärr så hinner nog inte min kompis färdigt med sin E30 med 3,8 lastad med turbo färdigt till Emmaboda!!!=(

Ska det vara på det viset?!
Känns som Kilander va? ...Hinner dom inte klart? Hinner dom till 15 Juni Tullinge då?

Mvh
E30Mpower
om bilen blir klar så kommer jag att dyka upp!

Kolla på Länk
st
2.200
stensth
stämmer bra att det är Kilander... Nej, de hinner nog inte klart till Emmaboda. Jag vet inte huruvida de hinner till Tullinge heller, men jag hoppas i alla fall att de gör det...

st
2.200
stensth
E30Mpower: hur mycket har du kvar att göra på din bil då? Är renoveringen färdig?

Nån mer än jag som tycker dom borde ta bort klassen "Framhjulsdrivet utan Ö-laddning" *ha ha ha*...
Klassen då alla tar korv paus ;)
st
2.200
stensth
hehe!=) ja du det stämmer nog rätt bra det som du säger... Ska du åka till Emmaboda med din bil och eventuellt köra med den åxå?

stensth >> Var frågan till mig? Har ingen bil just nu :(

st
2.200
stensth
Wald: ja den var till dig... såg inte att det stog "ägt"!

E30Mpower
stensth: renoveringen är klar, det som är kvar är att montera ihop allting! i bästa fall så är den klar till nästa helg!!! HOPPAS!

Kolla på Länk
st
2.200
stensth
E30Mpower: då kommer du med stor sannolikhet att komma till Emmaboda den 18/5 alltså? Vore roligt att se hur det blev med kompressor på en S14 motor!

stensth >> Har du en röd B6 & bor i Sthlm? Såg nämligen en väldigt fin sån parkerad i dag vid Bromma Flygplats...

Mvh
st
2.200
stensth
Wald: Nej det har jag inte... Min finns med o Galleriet och jag bor inte i stockholm! Bor i samma stad som den lille galna Erik som våldtar en 3,8L spis!!!

Jaha...Farligaköping ;)

Kikade på B6:an i galleriet... den var fet med 18" arna...
st
2.200
stensth
hehe... ja så kanske man kan säga om denna stad!=) en får tacka för att du tycker den är fin, men nu så sitter det original fälgar på den!

m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Där ska jag köra med min volvo se upp alla m3or..
st
2.200
stensth
m3efl: hur fort tror du att du kommer att köra med din volvo då? vad är gjort med den?

Någon från Halmstad, Laholm, Ängelholms trakten som skall till Emmaboda? Funderar på att åka dit.

Fredrik M - Z3 2.8
st
2.200
stensth
Fredrik M: jag är inte därifrån men jag ska dit i alla fall. Tyvärr så blir inte min kompis färdig med sin bil som var tänkt. Annars så hade du/ni fått sett en E30 med 3,8L M5 motor med turbo!!!=)

m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
stensth..
Jag har inte kört med den tidigare men jag har dragit dem m3 or som jag träffat på vägarna inklusiv min egen som jag sålt..
Just nu laddar den 0,9 men till emmaboda blir det 1,4
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.