|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Så vilka kommer? Fyll på med ett nummer. Namn. Ev Bil 1. Emil Koop. BMW 540 E34 VIT. Västerås -The White Rose- -Power & Comfort- -540 E34 6VXL- -Alpin Weiss- |
|
| Jag dyker upp också om vädret tillåter. | |
| Passar inte för mig tyvärr | |
|
Vart hölll herrarna hus egentligen??? Kom TOT 4bilar!!! GAH säger jag. Verkligen seriöst. KuLLeN du som styrde upp träffen vart höll du hus då? :S Det var iaf ingen dålig skara som kom iaf. TOT 1351HK på 4bilar. Jag 540 ~315HK? M3 E34 Haman ~350HK? Alex M3 E46 SMH-II 343 Imolaröd M3 E46 Manuell 343+? Bilder kommer.... -The White Rose- -Power & Comfort- -540 E34 6VXL- -Alpin Weiss- |
|
|
Här kommer bilderna. Blev rätt många på min i början då ja stog å vänta i 29min på 1a bilen... =b Länk -The White Rose- -Power & Comfort- -540 E34 6VXL- -Alpin Weiss- |
|
|
Edit. 20min... =) -The White Rose- -Power & Comfort- -540 E34 6VXL- -Alpin Weiss- |
|
| SORRY grabbar! hände en grej som jag var tvungen att prioritera!! verkligen ledsen!! hoppas ni hade trevligt iaf! förresten såg en beige e30 med nå dekaler på körde fort i obs rondellen va de nån sån på träffen =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.