|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vore trevligt att dra ihop en bmw-träff innan man ställer av inför vintern! I västerås kanske? Vad tycker ni? Finns det något intresse?? | |
|
Jag är på! Vad sägs som OnOff parkeringen på Hälla? Datum? -The White Rose- -Power & Comfort- -540 E34 6VXL- -Alpin Weiss- |
|
| låter som en bra idé =) nåt förslag på datum? en lördag? | |
| Kommer det nå folk så kan man ju dyka upp | |
| det kommer folk :D | |
|
ska vi göra ett försök nu på lördag? 29/9 ?? |
|
|
gärna nästa lördag... 6/10 bara ett förslag -The White Rose- -Power & Comfort- -540 E34 6VXL- -Alpin Weiss- |
|
| Blir inget för mig för ställer av bilen nu innan oktober. hoppas de blir lika lyckat som sist. :) | |
|
Den svarte är lite trött o sover i vinter ide.. men man kan ju alltid komma förbi med brukisen :P |
|
|
Den svarte är lite trött o sover i vinter ide.. men man kan ju alltid komma förbi med brukisen :P edit: iofs äre gasa summer meet så ja blir nog där. |
|
| då försöker vi köra nästa vecka alltså 6 oktober!! | |
| en till här som dyker upp bara de blir efter 17 då jag jobbar tills då.. | |
| ska vi säga runt 18 på onoff parkeringen? får vi se hur stort intresset är!! | |
|
Ska vi ta en cruising sen när alla är samlade då? =) -The White Rose- -Power & Comfort- -540 E34 6VXL- -Alpin Weiss- |
|
| kl 18 låter bra då ja åker från e-tuna! hoppas ja får min front komplett tills dess bara.. väl mött | |
| lätt! =) | |
| hänger på danska scmiedmann.. dääänske fuuuhelvede:) | |
|
vilken lördag blir de nu? kommande eller nästkommande (2v) |
|
|
LÖRDAGEN DEN 6:e OKTOBER KL 18.00 ONOFF-parkeringen, Hälla Västerås! Åker iaf dit sen får vi väl se hur många som vill rasta sina tyska blodhundar =) |
|
| låter fint! | |
|
jävlar! det krockar med fest med jobbet som vi vunnit! trodde inte att de redan va nu på lördag det var.. sorry! bränn lite gummi åt mig oxå :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.