|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Hehe frågan är i vilken ålder man blir gubbe :). Det är ändå skillnad på 18, 25 och 30 år... e36 är det många som kan tänka sig att ha som andra bil/pendlar bil vilket gör att även gubbar tittar på modellen i fråga. Sen kanske det inte gäller just cabben men... Förövrigt har jag aldrig gillat den typen av styling. Lättare modifieringar som vita blinkers och, i de fallen det är aktuellt, nedlackade samt kanske ett par snygga fälgar är jag däremot inte negativ till. Jaja trådskaparen bad om råd och jag tycker han har fått det :) | |
| det är ju dock skillnad på orginal styling och eftermarknadsstyling! t.ex. en e36 med orginal m-paket är ju hur snygga som helst, men är ju fortfarande bmw orginal enl mig iaf ;) | |
| tillägg: ...om jag fick välja mellan lexusbakljus (eller nåt annat eftermonterat) eller ett orginal monterat m-paket hade jag utan tvekan valt det senare! Nu vet jag att det skiljer en del i pris på dessa men ni kanske förstår hur jag resonerar? Hoppas du får nån hjälp med din försäljning i den här tråden =) | |
| Håller med dig Kullen, proffsig styling är 100% skönt. M-paket, fälgar, shadow line osv. Kanske en försiktig sänkning på sin höjd, men till och med där börjar jag själv fundera på hur mycket ägaren har skruvat själv och "testat" bankörning. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.