AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.757

328 cab, svår sålt?

Sida 2 av 2
Hehe frågan är i vilken ålder man blir gubbe :). Det är ändå skillnad på 18, 25 och 30 år... e36 är det många som kan tänka sig att ha som andra bil/pendlar bil vilket gör att även gubbar tittar på modellen i fråga. Sen kanske det inte gäller just cabben men... Förövrigt har jag aldrig gillat den typen av styling. Lättare modifieringar som vita blinkers och, i de fallen det är aktuellt, nedlackade samt kanske ett par snygga fälgar är jag däremot inte negativ till. Jaja trådskaparen bad om råd och jag tycker han har fått det :)
Ku
118
KuLLeN
325iM Coupe -89
320ik Coupe -87
det är ju dock skillnad på orginal styling och eftermarknadsstyling! t.ex. en e36 med orginal m-paket är ju hur snygga som helst, men är ju fortfarande bmw orginal enl mig iaf ;)
Ku
118
KuLLeN
325iM Coupe -89
320ik Coupe -87
tillägg: ...om jag fick välja mellan lexusbakljus (eller nåt annat eftermonterat) eller ett orginal monterat m-paket hade jag utan tvekan valt det senare! Nu vet jag att det skiljer en del i pris på dessa men ni kanske förstår hur jag resonerar? Hoppas du får nån hjälp med din försäljning i den här tråden =)
Cl
44
Clutch
630i Coupe -07
Håller med dig Kullen, proffsig styling är 100% skönt. M-paket, fälgar, shadow line osv. Kanske en försiktig sänkning på sin höjd, men till och med där börjar jag själv fundera på hur mycket ägaren har skruvat själv och "testat" bankörning.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.