|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Onekligen ett jordfel det handlar om! Och när det handlar om känslig elektronik,kan felet i princip ligga varsom helst. Kan ibland vara så enkelt som en glödlampa som är felaktig/trasig,och i värsta fall en modul eller box. Bara att börja felsöka! MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
|
Nu verkar ditt fel ha kommit efter att du lossat batteripolerna. Men har bilen dragkrok så kolla hur elkontakten till den ser ut. Salt och skit letar sig in i den och kan ge konstiga elfel. Vilka funktioner går genom säkring nr6? Länken jag bifogar nedan verkar inte "ditt" fel, men kolla kabelmattan som strulade för dessa bilar. Länk |
|
|
Ojojoj, tack för svaren! Nu måste jag dock ragga tag på ett garage för bilen och mig själv :P. The Seven Series, Ride with Pride Ja, vadå, jag älskar min bil. |
|
|
Johan_S, gillar man 750 så är det ju bara att handla, dom är billiga nuförtiden :) (egentligen har jag nog fyra, har sponsat kompisens ena bilköp också) men man kan ju bara köra en åt gången. /Mats J |
|
|
hej någon som vet hur jag kan få nått annat språk än tyska i instrumentet/gps mm?? är det någon kod man slår in? mvh E-mail fbm@telia.com |
|
|
FBM starta en ny tråd istället så är det större chans att någon som vet svarar. Men välkommen till forumet! /Mats J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.