|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bentleys manualer är överlägsna Haynes. Det är som att jämföra en BMW 740 med en Opel Ascona. Jag har Bentleys för E34 och den är värd varenda krona. |
|
|
Den är otroligt genomarbetad och känns betydligt proffsigare än en vanlig Haynes. Illustrationerna håller ungefär samma klass som en bra Haynes, svart-vita bilder varvat med principskisser och sprängskisser. Eftersom det rör sig om nära 1000 sidor har jag inte hittat allt jag söker ännu, men jag tror allt man behöver veta finns där, eller vad sägs om ca 200 sidor kopplingsschema. Det är ingen glättig manual på något vis utan kallhamrad hård fakta.. dvs supernajs :) Livet börjar efter 200 |
|
|
Ja, Tackar! Har beställt en. Kollade för nåt år sedan och lade in en request till Haynes, men det har inte funnits nåt förrän nu. /S |
|
|
Hej! Jag köpte Bentley E38 Service Manual och hoppades att få lite vägledning när jag blev tvungen att byta rör till nivåregleringen. I Bentley E32 Service Manual finns sektion 370 Integrated Suspension Systems. Men den sektionen fattas i mitt exemplar av E38-boken. Eller är den flyttad ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.