|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Är fortfarande lite osäker på hur jag ser instrumenpanelen och inredning på nya 3 serien inkl M3. Fan vet om det är vackert. Njae det tycker jag nog inte. |
|
|
"Stillösjänkare??? "jänkarna" har ju skapat stil o design om några genom sina former på bilar." Hehe, tänkte nog att någon skulle reagera. Det är bara det att själva bulan påminner mig om någon muskelbil vars motor inte riktigt får plats under huven, vilken känns rätt amerikanskt. Och då jag är "eurofil" ger jag inte mycket för bilar (eller särskilt mycket annat heller) från USA eller Asien. /Leo |
|
|
Holy crap va brutalt snyggt det är med Jerez svart, såg en i stan idag med de mörklackerade 18"-arna. Räkna på banklån, räkna på banklån... ;) Mvh, /Wille |
|
|
Så alla förstår vad jag pratar om;) : Länk Länk Länk Länk Länk Synd på solfimen, sedan tycker jag att just till svart M3'a så passar orginal 18" jäkligt bra istället för dessa 19", ser rejsigt ut. Mvh, /Wille |
|
| Svart är verkligen snyggt, jag är inte helt övertygad om vitt. Gillar fortfarande inte heller bulan på huven, och tycker nu även att "hajfenan" borde tas bort, men i övrigt känns denna bil som den snyggaste BMW har gjort de senaste 5 åren. | |
|
Håller med om att Jerez är fruktansvärt snygg! Den liknar Carbonsvart väldigt mycket, är det rentav samma färg med nytt namn? Se Länk , den skimrar exakt likadant i blixtljuset. |
|
|
Underbar bil, kommer inte våga provköra ngn förrämns jag har det dubbla den kostar på kontot, tokpanik för att säljare skall säga, nej tyvärr det finns ingen möjlighet att DU skall få prova.... Jag säger bort med hajfena. Tummen upp för 19". Bulan på huven gör sig bättre framifrån än från sidan. Förstår att den måste vara där för praktiska skäl visst, men designmässigt "behöver" inte BMW sådana tilltag... Nu har jag nog dragit på mig ett par kommentarer haha... Vill ha!!! Svart är ju underbart, skulle kunna tänka mig att äga en alpinvit om ngn annan tvättade och bilen vore i NYskick när jag skulle sälja, men visst om man vore ekonomiskt oberoende så vitt - javisst! ///M POWER - När du älskar att köra! mvh B-O |
|
|
Tycker nästan att den grå cupén på bild 29 eller 30 (tror jag) är snyggare än nya M3. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.