|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Anders S. He he, klart det var hennes bil. Nej men bilen är utlånad till f.d. Motorjornalens Peter Sundfeldt som nästan bor i mitt område. Och sticker iväg med bilen hela tiden så han verkar gilla den. Förövrigt så brukar det stå alla möjliga nya trevliga bilar på den parkeringen. För någon vecka sedan stod Audi R8 där, inte fy skam den heller. |
|
|
Wille, Det är ju så man blir tårögd. Så j-vla snyggt. Grandy, Hade ju varit kul annars, om hon baxade in sig och drog iväg :) |
|
|
WilleW - Det var nog bland dem snyggaste bilarna jag har sett.. Den kombinationen är ruskigt snygg. Mvh Markus |
|
| Tillhörde den Alpinvita M3:an tanten i rullatorn som var med på bild ? | |
| bomis: Våran M3:a är inte blå utan GRÅ (om du menar Bilcentralen i Segeltorp) och ja jag följer med om mina kollegor ber mig, men dock enbart på helgerna, då det är då jag arbetar. Vår M3:a hade gått lite drygt 60 mil i söndags då jag lämnade jobbet, men en kollega lovade att ta bilen till e-tuna och på så sätt lägga på den minst ytterligare 30 mil. Oavsett vad så lär du få en av säljarna med dig i bilen då vi inte släpper iväg någon ensam i våran lilla dyrgrip. Hoppas du kommer gilla bilen, för den är riktigt jävla rå! | |
| bomis: och angående restrektionerna på nya M3:an så är det 200 mil och ej över 2500 varv som gäller (sen att en kollega gav blanka fan i det, är en annan femma) ;) | |
| BMW39: Den silvriga M3:an du såg i Skärholmen var våran (Bilcentralens) men om det var mig du såg är jag tveksam till... eller var du in till oss i helgen? Jag jobbar nämligen enbart helger (än så länge). | |
| M635 forever: Sven (VD:n) har inte tröttnat på sin M6:a (men den är ju till salu så den körs sparsamt, om en enbart på helgerna numera) men omväxling förnöjer säger dom, och dessutom vill Sven ALLTID vara först med att köra våra leksaker! :) | |
|
exiZ>> fan va jag måste höra dåligt, jag tyckte hasse sa blå, men men...vi får hoppas att den nuddat 200 strecket till slutet på nästa vecka annars måste jag flytta fram bokningen en vecka ;-) Ska bli kul och se om den har så mkt mer att ge än e46:an...0-100 (smgII) är dom ju snarlika i alla fall...men det är väl ett annat vrid i 8:an kan man ju tänka sig...ffa när man kommer upp lite i fart... Vem skulle inte vilja lägga på den bilen ett par extra mil :-P |
|
|
Kunde inte låta bli att ta in en offert på BBS LeMans i 19" idag. 34842:- för fälgarna 49210:- för fälgar och Dunlop Sport Maxx. Shit va jobbigt det blev. Jag som skulle snåla på 18" Radialeker 196... |
|
| bomis: Vad jag sett irl så är den mörkgrå metallic (har även suttit inne i bilen) men det kan kanske hända att den reflekterar blått då den står ute? | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
exiZ! När jag såg den ute,och även inne i eran tvätthall tillsammans med M6:an,såg den definitivt ut att ha en svag ljusgrön/blå ton i färgen. Men definitivt inte mörkgrå metallic! =) MVH Patrik |
| Bilen som står på "rampen" hos BMW Segeltorp är Silverstone som är en typ av silverfärg med en svag ton av blått. Nu slipper ni spekulera mer ;) | |
|
Molin bil i Sundsvall har en svart, jag fick sjuts till jobbet (visserligen bara 500m men ändå) i den i förra veckan. Mitt korta intryck är att den möjligen är lite väl komfortabel, den kändes inte så rå som den borde. Men, men, den är vansinnigt läcker och jag kan knappt bärga mig tills det blir dags för provkörning :-) vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Var och kikade på nya M3:an jag med igår och håller med om att den gör sig ännu bättre i verkligheten. Riktigt j_kla snygg! Min bil Länk |
|
| MS: Får jag fråga hur du kan ha sådan stenkoll på bilen, då jag som anställd tom tvekar... :) | |
| Helt riktigt är det en silverstonemetallic som står där, som jag även nämnde i mitt tidigare inlägg. Färgen ser ut som silver från långt håll, men skiftar i ljusblått/silver från nära håll vilket kan ses på dem bilder jag hänvisade till. | |
|
JAg var och kikade på den Spacegrå som finns i växjö idag och kan bara hålla med att den är grym och riktigt rå, som m3 E46 fast på steorider :-) Mpower |
|
|
BBS LM, klart en av de snyggaste fälgar som finns. Måste nog köpa en uppsättnin till våren //Stefan |
|
|
har svårt att fastna för M3:an när det finns Alpina B3TT eller denna 335 Länk Länk Länk have fun :p |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.