|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Det blir säsongsavslutning för Stockholmssektionens Brostugeträffar på måndag 17 september. Vi fräffas från kl. 18.00. Fiket stänger kl. 20.00. Alla är välkomna med sin BMW. ///Göran | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Kommer! =) MVH Patrik "Hellre en BMW i garaget,än en Ford på verkstaden" |
|
Trevligt, hoppas på många besökare ryktet säger att blå B5 ev kommer:)) Som sagt missa inte den sista brostugan för i år sen dröjer det till nästa år..... Vi kanske syns......... |
|
|
Jag kommer nog. Blir sista svängen med E21an innan jag ställer av den. Mvh Johan BMW 323i 6-cylindrig körglädje |
|
|
Ryktet talar sanning, Starre! :) (såvida det inte är snöstorm eller haglar...) |
|
|
Coolt, man kanske skulle testa en sån "träff" har aldrig varit på nå sånt :) Nu har man ju lite bil att komma med iaf. "även om det finns bättre och värre" :) V12 Rocks \m/ |
|
|
En självklar tillställning även om det regnar :-) stammisarna kommer ändå! Mvh, Johnny |
|
|
Är det flera än jag som har tittat på SMHI..... Länk Jag kommer oavsett om det duggar eller inte |
|
|
Ska ju sluta regna på eftermiddagen imorrn säger de nu. Lysande! //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Föräldrarmöte :( | |
|
Som vanligt har SMHI fel, strålande solsken nu iallafall :) Kommer oavsett väder ikväll |
|
| Tittar ut genom doran(fönster) och ser en blå himmel en perfekt dag/kväll för sista träffen iår | |
|
Nice food, bad weather and beautiful cars, sweden in a nutcase:) Mvh Asken |
|
|
Asken: hehehe, mina ungar kallar mig ibland för ärthjärna, vilket motsvarar nutcase på engelska! Men nu gäller det att packa sig iväg... Fair weather, nice place, great cars and good people, Brostugan in a nutshell ;-) __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tackar för ikväll! Riktigt många som anslöt sig till träffen ikväll.....jättekul!,synd bara att det var den sista av sitt slag för i år. "Den Gamle"!! Grattis till en riktigt läcker supertouring !! MVH Patrik |
|
Håller med, det var verkligen roligt att få se "Den gamles" nya Alpina. Vilken bil! |
|
|
Kul att så många bilar kunde närvara och ja "den Gamles" nästan nya blåa bil är astonishing. |
|
|
Trevlig som vanligt ikväll :) Dagens bilder: Länk |
|
|
Tozzy: Du missade min svarta bil idag:) den var inte helt ren så det kanske var lika bra det. Bilderna på M3E30 och ljuset som du fick med riktigt bra, coolt på E61 när den kom åkande kvällen. |
|
|
starre: jag ser din bil på av 3 bilderna ;) Jag tar mest "porträtt" bilder på bilar som inte varit på solobilder så ofta tidigare men finns det tillräckligt med intresse för porträtt bilder från varje träff så är jag inte omöjlig att övertala ;) vi kan väl ha en liten omröstning inför Brostugan 2008(och ströträffar innan vintern): 1 Alltid porträttbilder på alla bilar 2 Behövs inte, kan ta bilder om ni kommer fram och frågar /Thomas |
|
| Vill bara med detta lilla meddelande tacka för en väldig trevlig kväll vid Brostugan och det var roligt att se att så många BMW dök upp! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.