AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
4.047

Några bilder på min E38

Sida 3 av 3
alain
tack, ska det och åka till BMW och kolla upp det och tack att du tycker att jag har en fin BMW 750

bromsningen är första tecken på rädsla !!!

Länk
Dr
2.410
Dr Tinnitus
02 tii
740iL -99
Hm.....

Jag vet inte riktigt hur eller vad jag tycker om detta nedlackade. Jag tror det är ganska beroende på färg. På t ex. en vit bil så skulle det nog se lite för mycket ut som en vit kaskelot..... Och i det läget, skulle nog dessa partier som svarta istället göra bilen nättare och bryta av mot allt det vita.

På min egen bil vet jag inte heller, kanske det skulle bli ett lyft? Men jag tror personligen at de svarta partiern även där bidrar till att fram och bakparti inte ser så svulstiga och tunga ut? Som det är nu så blir ju de svarta partierna närmast osynliga på nåt vis.

Dr Tinnitus

Min bil
Länk
To
17
Totik
518i 88
740i 95
Snygga bilder.

Vi får ta lite bilder på våra bilar ihop, om du vill st brevid en gammal e38a ;-)
Dr
2.410
Dr Tinnitus
02 tii
740iL -99
Totik.

Jag får snart ut bilderna i fullformat, det blir lite annat än de där vykorten du såg nu....

Dr Tinnitus

Min bil
Länk
se
16
sereLL
740 iA -95 20"
Länk

va ut å tog lite bilder på min e38 här om dagen,

de tråkiga va dock att tidigare på dagen svängde de ut en volvo s60 framför mig på motorvägen å in i sidan min..... så ena framskärmen är lite tillknöglad....muttra,

men men, ingen vart ju skadad och som tur va.
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Fina bilar ni har.
Jag var ute och tog några bilder på min nya bil -->> Länk

///Niklas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.