|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
BMW 528 |
Någon mer än jag som inte får upp e28.se sidan ? BMW Entusiast |
|
Ja jag och det är inte kul alls :( Billy aka Fantômas |
|
|
Såhär står det för mig: Network Error (tcp_error) BMW528 din platanengröna M528 gör sig bäst med BBS 16" anser jag, det baserar jag på att med speciellt M-optiken ger detta bilen ett utseende som känns mer kraftfullt och sportigt och passar bäst. (Nu är jag själv BBS splitt fixerad och älskar dessa fälgar enormt mycket, men TRX-415 fälgar är inte dumma de heller och har det själv på min original 535i M-tech E34). Synd att nya däck går på 4000kr styck, nu blir det inte lika enkelt att försvara dem mot hederliga BBS splitt :-) |
|
BMW 528 |
Bribos.se är en sida för veteranbilar bl.a där man kan köpa däck till många äldra fordon. BMW Entusiast |
|
Nu borde e28.se fungera! Lite routingbekymmer efter att jag bytte brandvägg :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
BMW 528 |
Tack Jesper ! En mycket värdefull sida detta...tack än en gång. BMW Entusiast |
|
AHHHHHHHHHH Äntligen tack jeppe.... Billy aka Fantômas |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Ligger e28.se nere igen, eller är det serverbyte på gång fortfarande? Känns lite tomt :( Bert-Ola BmwCS #2423 |
BMW 528 |
Har nog legat nere minst 2 dagar nu....vet faktiskt inte vad det beror på? Håller med att det känns tomt. Mvh /// Leif / e28klassiker.se |
|
Ja väldans trist att den inte funkar igen sidan.... Billy aka Fantômas |
|
|
Det är strul med Internetleverantören. Förhoppningsvis så löser sig detta idag. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Hoppas den kommer upp i dag. En dag utan e28.se är som en morgon utan kaffe.... |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Uppe igen :) Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Blev inte så långvarigt, nu är den nere igen... Är det någon som har problem med att registrera sig på sidan? Hellre en bimmer på gården, än tio på skroten. |
|
|
Ja sidan är nere och verifierings mejlet som skall skickas när man registrerar ett nytt konto fungerar inte, därför kan inga nya medlemmar aktivera sina konton. Får följande fel: "Error: Could not connect to smtp host "smtp.bredband.net" (60) (Operation timed out)." Antar att du får samma felmedelande. |
|
|
Japp! Hellre en bimmer på gården, än tio på skroten. |
|
|
Attans så trist då , blev kortvarigt.... Nere igen ?? Billy aka Fantômas |
|
|
Nu bör det fungera snart igen. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Nu är den uppe ja, men det går fortfarande inte att registrera sig på sidan... Hellre en bimmer på gården, än tio på skroten. |
|
|
Det ska fungera nu. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Nääää vad har hänt nu med sidan igen då :( Fungerar inte för mej iaf... Billy aka Fantômas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.