AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.197

Tips och idéer kring denna e34 525

Sida 2 av 2
Scheckheft
Hej
Acer: jag kan ge dig rätt i att Sportlimousine är eftertraktade - i fint originalskick. Detta exemplar uppfyller inget av dessa krav. Jag har bilder på bilen senast den var ute på Blocket; rost, saknar listor, omlackerad framdörr som skiljer sig starkt från bilens kulör i schwarz-mica, fel front. Det utöver det som nämns i annonsen.
En Sportlimousine i fritt fall...

Mvh
Scheckheft
jo
237
jonesono
120i LCI M-sport - 07
Nej, nr 8 känns som för mkt pyssel för den prissumman han begär. Okej att det nu är en sportlimousine, men när ägaren inte ens kan ta "bra" bilder på bilen (anstränger sig inte nog?) och det är så som Scheckheft säger, så faller den platt.
ac
355
acer84
BMW z3 2.2
Volvo C70 2.4T cabriolet
Volvo S40 T4
Renault Talisman
Jag håller med att det är mycket att göra på denna bilen. De två sportlimousinerna som var ute på annons förra hösten och som ägdes av två forum medlemmar var i betydligt bättre skick och priserna låg närmare 50000 kr. Denna kanske kan va intressant?

Länk
jo
237
jonesono
120i LCI M-sport - 07
Den där träffade jag också på ja, men det är alldeles för långt att åka tyvärr. 50 mil enkel väg går bort m. andra ord. Hade ju varit en annan sak om man skulle haft ett till ärende i närheten dock.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.