|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har vi varit i Frankfurt igen! Stort reportage om BMW och Alpinas nyheter på en av världens största mässor. Håll utkik efter kompletterande småreportage som läggs ut efterhand. Länk AutoPower crew | |
| bmw verkar vara väldigt starka iår och undrar hur bmw-aktien stiger nu med tanke på alla fullträffar | |
|
Mycket snyggt! Sticker kanske ner fredag eftermiddag i bil, och går på mässan lördag :-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Mycket bra bilder och trevligt reportage - som vanligt skall kanske tilläggas! Hade tänkt att åka ner i mitten på nästa vecka (då det är lite folk), men hinner tyvärr inte pga jobb. Tråkigt med tanke på att det verkar hända en hel del intressant i år. | |
|
Mycket bra reportage, som vanligt :) X6 ser ut som en Pontiac Aztec på steroider. |
|
|
Mycket trevligt som vanligt. Erik: Vad hade du för optik på kameran, har du kvar din 350D? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Bmw är bland dem bästa kanske rent av bäst kort och gott, OBS inte Ironi! Kul att ni fick tag på bangle. Mpower |
|
|
Tänkte på följande: Säkerhet Samtliga modeller i 3- 5- och 6- serien får aktiva nackskydd standard, vilket minskar risken för så kallade whiplash-skador vid påkörning bakifrån. Gäller det från och med Modellår 2008 eller? |
|
|
X6:an hoppas jag dem sätter i produktion inom snar framtid.. Var ruskigt snygg. Mycket bra reportage. Mvh Markus |
|
|
På den tyska hemsidan står följande angående säkerhet "Weitere Weltneuheiten sind die Crashaktiven Kopfstützen in allen neuen BMW 5er, BMW 6er, BMW X3 und BMW X5 Modellen " |
|
|
Kanon repotage! Alpina är storcheferna på inredning, B6s inredningen i länken skulle kunna få mig att bosätta mig i bilen: Länk Mvh, /Wille |
|
|
Hallåj! Nyss hemkommen från mässan, och tackar för allt beröm - det värmer! Ni anar inte hur svårt det var att sortera ut godbitarna bland alla de enorma mängder BMW-relaterade nyheter som fanns på mässan. Missa inte Johans Alpinareportage - länk finns på reportagesidan :-) I övrigt håller jag med Wille - Alpinas inredningar är helt sjukt fina. Känslan i handarbetet, sömmar... det är bilporr på hög nivå! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Länk Kolla exakt två minuter in i klippet, så ser ni AutoPower Crew yra omkring i montern ;-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
1serie sedan måste ju vara bland bmw:s fulaste bilar någonsin. Den ser ju hemsk. Liknar en Honda Civic från 95, från sidan. Mvh Markus |
|
|
Kalle (AutoPower) Angående följande, gäller det från och med Modellår 2008? Vet du det? Säkerhet Samtliga modeller i 3- 5- och 6- serien får aktiva nackskydd standard, vilket minskar risken för så kallade whiplash-skador vid påkörning bakifrån. |
|
|
André, Nej jag vet inte, men troligen är det som du skriver från och med modellår 2008. Hör med din BMW-återförsäljare. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kul att ni gillar reportaget! :-) Vi kan redan nu avslöja att det kommer ytterligare mässreportage och bilder inom snar framtid, vi måste bara hinna sammanställa dem. Micke: Kameran är numera utbytt mot en EOS 5D med 24-105/4L IS + 17-40/4L. En underbar utrustning som jag tog 1200 exponeringar med under mässans två pressdagar. Så gott som alla inomhusbilder är tagna med ISO 800, med i det närmaste helt brusfritt resultat! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik: Där ser man, det är till att ha spottat upp sig ordentligt. :-) Jag köpte en EOS 30D men upplever att den brusar rätt bra om man ökar ISO eller så har man kanske bara blivit ordentligt bortskämd. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| 1-serie coupé är sååå fin. 02, e30 och nu denna. yes. längtar bara efter att se den i annan kulör. har svårt för den de använder hitills. | |
|
Må man spørge (fråga) om det er Johanna Quandt på bilde nr. 206 ? "Freude am Fahren" |
|
![]() 239 E61 525dAT LCI -08 Schwartz II
E61 530iAT -06 Monacoblau E85 Z4 3.0i -04 Sterling-grau |
bmwe9: Ja, det stämmer. /Mattias |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.