|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Asken talar i tungor men det brukar finnas substans i det han säger. Är gleen och Micke samma person... Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Udo Dirkelsniff: Det där var din åsikt efter du läst det som stod. Om du tittar på det med lite humor så ser du kanske annorlunda på det imorgon? Det är mycket fakta att smälta. Sådant kan ta tid... Sedan vad beträffar forumnamn. Jag gjorde det bara enkelt för mig och gilllade dicka o:s fråga. Kikade lite bland användare och sökte i 20 sekunder med tanken, killen har ett välkänt namn, tillika ett välkänt yrke med ett välkänt namn till. Jag vet hur det är att slita som få. Även slitna yrkesmän borde väl få bli anonyma larsson eller hur?:) Snubben har inte varit inloggad sedan slutet på juli. När började allt mediadrev på killen? Flera år sedan gissar jag. Alla har ju inte förmånen att som du och jag vara okända och leva i en lugn tillvaro. Sedan är det väl bara att powerposta och fråga om du är nyfiken själv:) Mvh Asken |
|
|
Leffo: Varken E32 eller Herr Vutt var väl politiskt korrekta för den tiden de var kända? Minns jag mediarapporterna rätt sist jag läste något om överklagande nr 8 för att brudar hade åkt ovanpå/under? för typ 10 år sedan?:) Frivilligt eller ofrivilligt får system jusititia utreda. Hellre E31 med massagestolar fram och damerna i bagageluckan, säkrast så:)) Givetvis får damerna sällskap av en stor krambjörn och färden går i maximalt 40km/h. Mvh Asken |
|
|
Bilen är såld och köpare är... (något oväntat). Den som söker ska finna, som Asken kryptiskt skulle ha sagt. En potent bil till en... Förövrigt verkar livet lätt turbulent för Persbrant vilket den som läser annat en motorsidorna i pressen kunnat notera de senaste dagarna... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Samma ägare sedan 2005/10 ingen förändring hittills. ///MVH Hasso Länk |
| Jo jo: Länk | |
| Sååååååååååå mycket bil för såååååååååååå lite pengar. | |
| va är det för unikt med denna bil begriper inte jag ?? | |
| Att Persbrant haft sin röv i det sätet är inte något värt för mig, jag gillar kvinnor. | |
|
Lite coolt är det vel allt att äga en av Sveriges mest kända skådisars f.d. bil. Sen känns det ju som att det är synnerligen mycket bil för pengarna. |
|
|
Nu verkar bilen vara såld. Ingen annons kvar varken här eller på Blocket. BMW CS #1812 |
|
| Det var ju ett bra pris, så inte så konstigt att den såldes relativt snabbt. | |
| Jag rattar också en tv-kändis fd bil. :) | |
|
Nu är den ute igen: Länk |
|
|
Undra om han vill byta mot en M5? Jag känner habegär utan att ens ha sett den ;-) BMW CS #1812 |
|
| Nån som vet vad Persbrant kör för bil nu ? | |
|
Nissan GTR (bland annat) ------- //Lövet |
|
|
"Ena Xenonlampan är trasig skickar med en helt ny lampa." Fattar mig inte på sånt, varför byter han inte före han säljer? |
|
|
Och tillsalu igen: Länk |
|
| Grymt läcker färgkombo.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.