AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
29.163

Micke Persbrandts 745 i till salu!

Sida 1 av 3
Nu har ni chansen att köpa en 745:a med kändisfaktor, Mikael Persbrandts 745i -01 är nämligen till salu hos Autoselect i Ystad! Måste väl vara i den bilen han torskade för rattfylla med Josefine Nilsson i baksätet...

Finns att beskåda här:
Länk
ol
649
olja
Merca med skruvad sexa.
Ljusgrönt skinn och stolarna infjärtade av Persbrandt himself, inget jag vill betala extra för.

/Johan

Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi.
Visa användare
847
Subidius
750 -91

Ballt! Vill ha!

Kärleken:
Länk
Jo
1.561
Johan_S
520d xdrive touring -15
Inte nog med att det är en fet BMW - det är Persbrandts gamla!

Brudarna skulle ju stå i kö för att få åka den!!

---
Min bil: Länk
Le
1.615
Leffo
Trabant 601 -90
Nä Usch! för designen på E65,
Tacka vet jag skivbolagsdirektör Butts FD. E32:a.. Det är grejor det!
Den har det åkt brudar i. ;)

/L
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Vad är det som säger att detta är persbrandts bil?

__
Bilblogg:
Länk
Kollade genom att messa reg-numret till bilregistret, Autoselect har ofta "kändisars" bilar till salu och visste att Persbrandt hade precis en sådan 745:a. Prova själv att messa texten "SYC660" till nr 71456...
Väldigt snygg, och noll kronor var billigt :)

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Jo
1.561
Johan_S
520d xdrive touring -15
NOLL kr!? Jag köper den!! Kanske är det sveriges billigaste!!?
Måste vara det gröna skinnet som gör det.

---
Min bil: Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Jag tror dig när du säger det, ville bara veta hur du visste det, annonstexten sade ju inget om honom menar jag.

__
Bilblogg:
Länk
svårt att sova...
Länk
Länk

/Udo Dirkelsniff
Länk
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
Är persbrandt medlem här på autopower,någon vet?Det vore colt.Annars finns några andra kändisar,som är medlemmar här?...
Visa användare
847
Subidius
750 -91

Det vore rätt ball reklam att ha honnom här. Be honnom att klistra dit klistermärkena eller att köpa skylthållarna med :)

Kärleken:
Länk
ke
11
kebabtaxi
E32 740ia -93
cyklade förbi på väg till jobb och jag instämmer den står på autoselect o blänker...

[V8]
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Det är en jäkligt sober kombination med den lacken o den klädselfärgen.....
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Det är en jäkligt sober kombination med den lacken o den klädselfärgen.....
Förstår inte varför han byter in bilen i Ystad och dessutom hos Autoselect. De har fina bilar men drygare och otrevligare bemötande får man leta länge efter och uppstår problem med den köpta bilen stoppar de snabbt huvudet i sanden. Vet av egen erfarenhet...
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Det är väl bara han kliver in i Gunvald-rollen så kan han nog svara för sig :)

AE
vet någon vad han bytte mot??
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ser man med lite perspektiv på detta kan man se detta:

Med Frk Nilsson i närheten är det inte mänskligt att hålla sig nykter?
Damer talar ju 10x mer än män gör och även män har känsliga öron:) Sedan är det inte politiskt korrekt att ha selektiv hörsel, än mindre köra BMW E65. Den har ju numer (_!_)-fläkt som tillbehör så då kan ju surret både ta bort gaser och lägga till fadäser kanhända?

Det är ärligt att skriva det om man ser det jag ser. Jag har bytt till kontantkort sedan i somras. Alltså slutat tala skit i luren och skriver istället?:)

Ekvationen: 10xbabbel i baksätet, (_!_)-fläkt, naturligt manliga gaser(ecojultomtegas?)X en hård kväll efter jobbet som alla andra skådespelare gör emellanåt med 10x normal mängd alkohol= ?

Låter som att denne man inte hamnade helt rätt från denna kvällens början?

Killen har i alla fall god smak vad det gäller bilar! Montana steingrün leder är mycket smakfullt.

Sedan vad det gäller babblande damer, kolla i tråden vad som skrivs av Johan S. Herr Persbrandt kanske bara ville vara snäll mot alla taxichaufförer så de slapp hennes babbel?:) Babbel kan ju vara upplyftande som en "fångad av en stormvind". Däremot med de toxifierade ångorna från baksätet kanhända något förvirrande för en mottagare? Hade spriten satt sig i schinnet?:) Det är mänskligt att råka trilla dit på priten emellanåt, sanna fakta. De som inte gjort det borde inte uttala sig utan att ha provat själva.

Sedan blir det ju inte bättre av att de som får betalt för att bära handbojor i tjänsten(semi-kinky kanhända?) kanske var avis på att de inte fick autograf av Gunvald någon gång? Eller ville ha Gunvalds autograf när Frk Nilsson blev sur och tråkigt då hon inte fick all uppmärksamhet i baksätet från Gunvald?

Har media fråga Frk Nilsson vad hon tycker om handbojor i baksätet på E65?

Män i uniform vet ju alla män vad som händer när kvinnor börjar kvittra om...

Gentlemän är de som kör damerna i baksätet på sin bil.

Han kanske egentligen borde tagits för svarttaxikörning samt överarbete?

Frk Nilsson för framkallande av fara för annan?:)

Det är faktiskt tragiskt för killen, ser Ni det nu:)

Snubben garvar nog gott åt att hans gamla bil ens intresserar människor.

Det blev kanske en polistiskt korrekt stadsbil med pedaler och propellerkeps nu som småbarnsförälder?:)

Mvh
Asken
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
jgf_andersson: Det låter som du köpt bil från Autoselect innan eller?

dicka o: Det skulle inte förvåna mig om karln kikade in under något annorlunda nicname för att slippa all uppmärksamhet från pressen.
Vad tros om gleenlarsson, 38 år sthlm?:)

Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.