|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag har DSP. Jag har oxå kombi:) skickar en bild till din mail du kan kika vad jag menar. du skrev att AUX ingången satt på radiomodulen? vart sitter den elle? kanske e den som e på min bild jag skickade elller sitter den någon annan stans kanske? X-MaN |
|
|
Hoppas ni lever än Noha och tombag:) Har sökt lite men ej funnit hoppas ni kan hjälpa mej. Vart sitter DSP slutsteget? Vart sitter Radio Modulen? Noha den där USB grejjen du säljer kan man koppla den mellan daton och tape utgången elle? om man vill ha kvar CD´n i bilen och inte använda dennes saker. eller blir det skumt ljud då elle? Vart köper jag Ibus to COM adaptor? och vart egentligen skall den kopplas? Tackar /X-MaN |
|
|
Hej! Tänkte även jag skulle bygga ett liknande systen då jag ändå är där och söker fel på min navi, vad tror ni om följande enhet, är den användbar, eller? Länk Mvh Ubbe |
|
|
Hej Jag ä reser med jobbet ibland, kan inte alltid svara på privat mail Du hittar din dsp steg bakom cd växlare och radio modulen bakom DSP steget mellan isolering och utur plåten (E38) Bredvid Video modulen E39 Hej Jag har allt Jag har en Video modulen (4:3) med inbyggd Ibus-com adapter med Video Composite video in och USB ljud kort till SPDIF Du kan ringa mig om vill 07089 56008 Noah Brown |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.