|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
ja just det betan. tack för påminnelsen. Var nyligen ute och drog ett par repor, f-n vad bilen går bra. //Stefan |
|
|
Vad är det för bil stefan? och uppgifter? Mvh Per |
|
|
Hej ! Så nu vart bilen klar,det blev 280.5 hkr 415 nm på hjulena,rättare sagt ca 312-315 hkr 461-465 nm i motor ;)jäkligt stabila hkr. Men det verkar ingen som vill ställa upp alltså vad jag ser,hmm konstigt. Mvh |
|
|
Nya tider på bilen 100-150 4.8 sec 100-200 13,8 sec vid 18 graders utetemp, Mätutrsutning racelogic |
|
|
P3r; Det är mitt lilla dieselprojekt som nu är i slutskedet. Återkommer med effektsiffror. //Stefan |
|
|
GTI-Mannen: Gratta till fina hjulhästar o en bra tid 100-200km/h ///Micke |
|
|
Duffyman Tackar,hoppas att jag kommer ner på 13.5 sec 100-200 när det blir något kallare än 18 grader ;). Jag är i alla fall mer än nöjd med prestandan. Har Flåklypa testat nån M3 286 hkr Coupe eller 321 orginal med racelogic ?? Mvh |
|
|
Hej, Svaret är tyvärr nej. Flåklypa |
|
| GTI mannen vad hade du för bil nu igen? | |
|
Bilen som tråden handlar om? Mvh, /Wille |
|
|
Hej Oggyone ! Det är som WilleW säger som tråden handlar om,det är en 9-5 Aero sedan MapTun trimmad till 312 hkr 461 nm med org Turbo. Mvh |
|
|
Gti-mannen! Jag har testat min gamla original m3 321hk med racelogic driftbox. Den gjorde 100-200km/h på 13 sek blankt. Mvh Fabio |
|
|
m3_fabio det var en riktigt bra tid har du bilen kvar |
|
|
M3_Fabio Vad gjorde den 100-150 eller var 10 km/h i timme 100-200 km/h ? Mvh |
|
|
cado Nej tyvärr har jag inte kvar den bilen:( men han som har den nu är jättenöjd med den. Gti-mannen vet faktiskt inte vad den gjorde 100-150km/h på för tid. Kan fråga min kompis som jag lånade driftboxen av om filerna finns kvar så kanske jag kan kolla upp det. Mvh Fabio |
|
|
M3_Fabio kolla gärna upp och den var väl coupe och org med ? Mvh |
|
|
Har inte hunnit kolla ännu. Ingen coupé utan en vanlig fyrdörrars limo. Helt original förutom ett annat avgassystem. Fabio |
|
|
Jag ger mig fan på att det är Flåklypas bil det handlar om? Fabio, hade den en färg i Nalle Knutssons smak kanske.....? Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
Duffyman Här kommer lite tider på min bil,och här skickar jag en som alla vill åt 0-200 tiden Länk Heltplant.18 hjul.11 grader utetemp. 0-100 gick på 6.1 sec i denna repa nu varije repan så ligger jag på 6 sec ;).. Jämför med din när du körde 0-200 repan utan lättning på din bil. Mvh |
|
|
Dr Tinnitus: Det är inte samma bil. Flåklypa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.