|
Sida 4 av 8
|
|
|---|---|
pg_ice |
twalle! grymt impoerande drag för att vara original..kunde inte kolla exakt iom att skit formatet dom kör med på garaget inte går att spara men det är nånstans 13.5sec..inte över 14 i vilketfall |
pg_ice |
funderar på att rycka bort GT vingen hehe misstänker att den stoppar upp en hel del när man börjar komma upp i fart? garanterat inga 13 tider här i nuläget |
pg_ice |
AW: vi får skylla på GT Vingen den måste ju ge ett skapligt downforce i högre hastigheter och downforce kostar ju luftmotstånd och toppfart som bekant. |
| pg_ice: tackar! Jag skulle bara haft ett bra program så man kan se hur fort det gick mer exakt. filmen ligger på garaget nu, mitt namn där är Twalle! | |
pg_ice |
vingen borta..nu blir det ett seriöst test :) Länk |
| ska bli intressant att se :) | |
|
Hej ! Det verkar som att ingen vill ställa upp ?? Vad kan det berö på ? Mvh |
|
pg_ice |
du körde Saaben alltså? vart bor du? jag skulle helt klart ställa upp(av ren nyfikenhet:)) om det är innom rimliga avstånd. |
|
Enligt era profiler är det 17 mil mellan er: Länk låter inte så farligt ;) Filma! Mvh, /Wille |
|
| KATRINeholm, hallsta är nog snarare 10 mil | |
pg_ice |
får fundera på det..annars kör vi i västerås det blir ju halva vägen :) |
|
pg_ice Hej ! Jag ställer gärna upp,du hade en M3 3.0 lite trimmad eller om jag förståd rätt ? Så fort min bil är ny mappad och ic är fronterad så ska vi köra.Hör av mig via PM. Jag bor ifrån dig ca 9 mil. Mvh |
|
|
Här är en filmmätare på min bil.Detta med 18 hjul,nästan fulltank och 15 grader utetemp.Mätaren diffar 2 vid 100 samt 4 vid 200 km/h enligt Gps. Länk Mvh |
|
pg_ice |
låter bra :) min M3a ska dra original 3.2or sägs det,jag har inte hunnit provat än. som sagt det är ett jäkla skit format youtube och garaget kör med. dom går inte att spara ner om man vill kolla exakta tider. jag kan kolla på dom och räkna ut exakta tiden men då måste dom vara i AVI eller Mpeg format. |
|
Gti-manen: Går fint det där :) Mvh, /Wille |
|
|
Gti-Mannen: Vad heter du? Är från hallsta från början... Mvh Per |
|
|
pg_ice Då kan du prova mot Cado-s M3 ,vi kan träffas nån dag när allt är klart med min bil så kan vi prova. Ska kolla om jag har filmen hemma kvar,jag filmade med Mobil kamera så jag kanske kan överföra det till dig eller skicka på email.Ska kolla när jag kommer hem detta. WilleW Tackar ;) P3r Vill helst inte säga namn på forum men kör en chilliröd 9.5 Aero med MapTun logga på bakrutan. Mvh |
|
pg_ice |
nope blir inte race här då det måste vara nåt jävla fel på bilen alltså nån som vill köpa den ;)? 15.3 sec 100-200 under dom bästa förhållandena. 20 liter i tanken 15 grader ute och vindstilla. blir till att lämna in skiten. ändå har man bytt allt som kan påverka motorgången måste vara nåt helvete med vanosen isåfall,finns inte mycket annat att välja på då jag vet att allt annat är i topp skick. |
pg_ice |
jag menar på min sitter det Supersprint catback system och supersprint kattersättare och ett chip från Köhler racing hur fan kan man tappa så mycket mot en Original 3.0a? nästan 2 sec grrrrrrrrr ;) |
pg_ice |
filmen om nån vill kolla frågan är hur mycket man fegade vid växlingen? kan ju spela in iofs men jag tvivlar :) Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.