|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Highway Star, då är vi överens om att det finns folk som kan släppa sina bilar för det priset och att det alltså går att hitta, även om just du inte vill sälja din bil billigt. Den här är nog mogen för ett bud på 55, har försökt sälja sedan 3/8 Länk |
|
| Skulel kunna tänka mig att köpa den för jag ska byta mot en touring så småningom men kommer nog satsa på en 530 diesel. | |
|
Highway Star: Visst kan jag känna att man är på gränsen ibland och vissa gånger får man lida för att man säger vad man tycker. Dock har jag lidit mer för att vara tyst så valet är enkelt :) No hard feelings för simon_en. Han är en del av bilmarknaden också. Prisbilden är ett genomsnitt av alla olika bedömningar. AE |
|
|
Här är en till E39 som varit ute LÄNGE. Tror jag såg den tidigt i våras för första gången. Gud vet hur länge den legat ute redan då.. Länk Har funderingar på en E39 kombi med automat men har svårt att hitta något intressant. Min kärra: Länk |
|
|
Länk Länken blev visst fel... |
|
|
Anders S : hur stor är chansen att den inte är fiffald... ett snitt på 1300 mil per år i en stor bmw kombi hyffsat ny import och lågt pris... Mpower |
|
| 523 motorn var väl räknat som världens bästa motor när den kom? Inte många motorer som levererar så mycket råstyrka o körglädje för så lite soppa. Den var även bland dom renaste motorerna i sin klass med. En höjdarmotor helt enkelt. Spöar dom flesta maskiner som görs idag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.