|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag fick mail av muppen idag, han har bytt bort Z3:an, han skrev så här: ---------------------------------------------------------------------------------- Men för ihelvete människa, fattar du trögt!! Har du varit inne på "autopudel" o skrivit massa skit igen, snart lackar jag till på riktigt. Om du säger att vår diskussion är nedlagd, gå då för ihelvete inte in på "autostrudel" o skriv en massa saker som inte stämmer, komma här o försöka smutskasta mig, FY FAN för dig! Men en sak va roligt, era "alias: Snajdarn, skalon, fiddlaren, gurra G mm...(jag låg dubbelvikt av skratt när jag läste inläggen, det ena fjöntigare än det andra). -"ska vi ringa efter pappa polisen eller ska vi be mamma hålla oss i handen när vi ska på dass"... -"det e nog bäst att vi tar våran lille gosefilt o kryper ner under stenen vi kröp fram ifrån. Hälsa dina polare på "autopudel" att de kan fara o flyga(en bunt jävla losers, de e va ni e!) Har gjort en bytes affär på Z3:an idag, så det är därför JAG plockade bort annonsen! ---------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
Han har skrivit samma sak till mjig och dessutom lagt till: Alltså ni e patetiska och det roligaste av allt e att man kan få tag på era adresser, telenr, var ni jobbar mm, det är helt underbart!! Du lekte besserwisser en gång för mycket, ska du veta! Jag vet inte om jag ska tolka det som ett hot ?? Han jobbar på Telenor sa du alltså, intressant.... |
|
| Det ska bli kul att se vem som har köpt bilen, den killen lär ju få höra vad han har blivit pålurad.... | |
| Jo han påstår sig ju ha "bytt" bilen mot någonting annat ... jag är dock tveksam som så är fallet, jag tror att blocket valde att ta bort annonsen efter en hel del påtryck. Bara att kontrollera med vägverket om bilen bytt ägare om några dagar så får vi se ... | |
| Man kan ju hoppas det! | |
|
Vilken jävla förlorare. |
|
|
Tycker det är onödigt av er att försöka "anmäla" honom till blocket eller liknande. Skicket är som skicket är.. om han nu har köpt den i vintras är det väl knappast han som har "strulat till det" med den om det nu är några problem med den? Tycker det är vettigt att diskutera en bil här så som vi har gjort, men försöka sabotera för folk tycker jag är fel även om dom kanske inte skriver samma beskrivning som man gjort själv om bilen. /Magnus Länk Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
| Det är ingen som har saboterat alls, jag har bara angivit fakta och varnat för en oseriös säljare/bilhandlare. | |
| Z3 Magnus: Visst kan det vara så att han var den som blev blåst av den han köpte bilen av. Men det rättfärdigar inte det faktum att bilen ligger ute med en beskrivning som inte alls överensstämmer med reella fakta eller hur ? | |
| Och trots att jag talade om för honom hur läget var så la han ut en ny annons med samma faktafel/lögner! | |
Vantage |
Kanske läge för någon form av Svartlistar-funktion på forumet ?? Vet inte hur den skall vara utformad, men den skulle onekligen fylla sitt syfte. Jag menar, något snabbt sätt ( enkelt ) att lägga in / Läsa inlägg om bilar med fel uppgifter etc. Visst möjligheten att "sabbotera" för någon oskyldig finns ju, men det är väl ingen skillnad mot idag. Autopower´s svartalista.....???? Vad tror ni om detta ?? Niclas |
|
"Alltså ni e patetiska och det roligaste av allt e att man kan få tag på era adresser, telenr, var ni jobbar mm, det är helt underbart!! Du lekte besserwisser en gång för mycket, ska du veta!" Tja, har man rent mjöl i påsen behöver man inte ha skyddad identitet, men harn är väl inte van att umgås i sådana kretsar :) AE |
|
|
Nu ligger den uppe på blocket igen, priset har tydligen gått upp och milen har rasat! nämns inget om höga hk längre... Länk |
|
|
Länk Är det denna |
|
|
Killen måste vara exeptionellt korkad som fösöker sälja en import som svensksåld... Har i var fall anmält den nya annonsen och hoppas fler med mig gör det - en sådan säljare sablar ner bmw och beg. bilar överhuvudtaget... "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
| Som jag misstänkte... inte har han bytt den mot någon annan bil som han påstod inte. Killen verkar mer eller mindre från vettet faktiskt ... | |
|
Ute igen om någon är sugen. Länk |
|
| Haha 3:e gången gillt. Rejäl prissänkning men fortfarande överpris, den kommer han få behålla. | |
|
Jag hoppas verkligen ingen går på hans felaktiga uppgiftslämnande... Och det var ju inte lite han sänkt priset... "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
| Tack för varningen! Då jag är v ä l d i g t intresserad av Z3:or och just svarta med det lädret/skinnet, m-paket och minst den motorn så hade jag kunnat varit en av dom som gick på annonsen. Tackar och bugar över att den sanna faktan om bilen kom upp! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.