|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Kommentera gärna. M. Pedersen | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Såg riktigt trevlig ut! :P Grattis!! MVH Patrik "Snart gift!" |
|
snygg! Var det inte pappan till nån på forumet som sålde den efter att ha köpt en alpina? |
|
|
Troligtvis mig du menade Baader, men det är inte den bilen. Förövrigt såg den mycket fin ut! |
|
|
Grattis!! Såg ju riktigt fräsch ut. Några planer med bilen?? Mvh Markus |
|
| GRATTIS, DEN SÅG RIKTIGT FIN UT! | |
|
Grattis! Ser mycket bra ut! Mvh Björn |
|
|
Planerna är att hålla den så original som möjligt. Jag antar att det inte finns så många original i bra skick kvar. Har t.o.m funderat på gula blinkers fram :-) Alpina är strikt original Länk 1Björn: Jag gick och sneglade på din på Knutstorp och måste säga att den är kanonfin. M. Pedersen |
|
| Är det verkligen original med gula blinkers på en m3? Eller var det original på de tidiga modellerna? | |
|
Ja jag tror att det är det på de tidiga modeller men är inte 100% säker. M. Pedersen |
|
hampe m3 |
m3 3.0 93-95 gula runt om, (så snyggt på en mörk) m3 GT 95 vita fram, resterande gult m3 3.2 96-99 vita runt om mvh hampe |
|
Skitfin!!! Din bil är väldigt lik min! Jag har också svart (Cosmosschwarz i och för sig) med svart skinn, samma ratt, samma fälgar, i övrigt helt original. Jag har dock gula blinkers runt om. Min hade också M-vingen när jag köpte den men den monterade jag bort... Även min har gått ganska lite, i skrivandes stund 8600 mil. Kör du med 7,5" breda fälgar runt om? För övrigt röstar jag givetvis för att du monterar gula blinkers fram! :) |
|
|
Crisse: Har du någon bild på din bil så man kan se den med gula blinkers M. Pedersen |
|
pg_ice |
kommenterar. kika in min samtidigt :) |
| grymt snygg bara att gratulera,, en av dem finaste färgerna man kunde få till m3 e36:an | |
| får gratulera till räservagnen.håller med,dom snyggaste fälgarna man kunde få till e36... | |
| Mycket fin.. Kom till västerås på lördag och visa upp den;) | |
| varför e ratten bytt?? Krockad.... | |
|
m_t_o: Därför att många tycker att första generationens airbagratt till e36 M3 är ful. /// M ///: Grattis till bilen! F*n varför sålde jag min? :D Mvh, /Wille |
|
|
Ja första generationens airbagratt är ett riktigt skämt. Ärligt talat så är den så ful att de nästan borde vara straffbart att ha den monterad! |
|
|
Man tackar för kommentarerna. :D Fanns inte den ratten från fabrik på M3 93:or? Jag hade likadan i min 325 -94:a M. Pedersen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.