|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| En fråga.. vad är de för tid o plats som gäller nu då?? | |
| vart är de ? hälla eller station? | |
| Det var igår 17.30 vid hälla som de står i inlägget. Mycket trevligt var de iaf :) | |
|
Jag kom i slutet.. Såg bara 4 st som stog på stationen.. Jag var i gävle innan på utställning med min bil så. Men jag han ju se 3-4 stycken 3e6:or som var riktigt fina. Sen mötte jag polarna i deras m3 e30 och z3 på vägen till Västerås. Mvh // Matte |
|
|
ja kalas kul va de.. hehe synd lite på att polisen nästan fick rycka mig i örat :P men de gick ju bra :D |
|
| hehe när jag var på väg hem från västerås vart jag omkörd av en bil när jag körde i 125, snacka om förvånad jag vart när de var polisen som körde om mig utan att bry sig om min hastighet :P | |
|
Ja det var riktigt roligt att träffa alla o få prata lite Bmw :) Jag hoppas det blir fler tillfällen att träffa er. karel021: Ja det var nära, men det blir ju mer sport då :) Sandiiis: hehe, Att du inte hakade på, de kanske ville rejsa! |
|
|
Sandis: Hehe, jag o polarn med blåa m3an körde typ mellan 200-270 hem så det kanske va någon som bussade snuten efter oss=) Tack för en trevlig kväll iaf. |
|
| Va det någon som tog nå bilder? | |
|
haha aa kan ha vart så men de körde nog inte tillräckligt för att hinna ifatt isåfall. :p Nej tog faktiskt inga bilder och ångrar de, skulle vart snyggt där vid on off parkeringen när alla stog på rad. |
|
| Jag va på väg att ta bilder men solen låg på då så det hade ju blivit kassa bilder. Men sen glömde jag bort det=/ | |
| faaan... att man missaa =( är det dags igen snart då ;D | |
|
Jo är lite sugen igen innan vintern då ja har ny kärra å allt... =) -The White Rose- -Poewr & Comfort- -540 E34 6VXL- -Alpin Weiss- |
|
|
ja det vore trevligt nu innan man ställer av den! typ End of seasong träff =) |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.