AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.840

Bmw träff: Västerås hälla 25/8 17:30?

Sida 1 av 4
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Chenna.. Finns det något intresse för en träff den 25/8 17:30 på hälla i
V-ås?? Snacka lite skit, glo på varandras bilar och ev. ta en crusing igenom stan. Skriva en rad om ni är sugna så vi vet.. Har skrivit ut en likadan tråd på clube36.se.

Sa
115
Sandiiis
M3 Coupe -95
Jag är med som du förstår men vill bara skriva så folk ser att de är intresse :) Bra att du gjorde ny tråd om de här. Syns om en vecka troligtvis ;)
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Fint=) Nu får alla se till att engagera sig och fixa dit folk!
Go
61
Goose
735 -02 (e65)
Tjena!
Låter som ett roligt initiativ, skoj att träfa lite andra med samma intresse.
Tänkte du bara på e36 eller är alla bmw´s välkomna?
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Alla är välkomna så klart.
Go
61
Goose
735 -02 (e65)
Okej skoj!
Jag ska kolla på en e65´a på torsdag o är den så fin som den verkar så åker jag hem i den, så då kommer jag absolut. Man lär ju ändå va ute o glida hela nästa helg :)
Jag hör av mig på torsdag kväll om jag äntligen är bilägare igen eller om jag får pormenera ett tag till :)
Go
61
Goose
735 -02 (e65)
promenera ska det naturligtvis vara, skoj med trådlöst tangentbord som inte riktigt vill hänga med.
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Chenna igen..
Hoppas att ingen blir besviken för det här va tänkt som en e36 träff från början vet jag, men..

Det visas ju inge intresse för det, inte mycket iaf, så jag tror att om det ska bli tillräckligt med folk för en lyckad och rolig träff så är det nog bättre att alla BMWn är välkomna
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Får ja dra lite tidigare ifrån jobbet så dyker ja nog också upp...
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Är det någon som kanske har nå förslag på vad man kan hitta på mer än snacka, glo och köra?
Sa
115
Sandiiis
M3 Coupe -95
Vill se lite mer intresse nu alla bmw ägare. just nu är vi alltså 4 st som är intresserade på detta forum plus att jag drar med mig minst en till bmw, ska kolla med några till. Hoppas de bli bättre intresse.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Är de inte mer än 4st just nu känns de ju inte sådär väldigt lockande...
Har typ 40min resa till v-ås också.
Tror faktiskt tanken på denna träff så för snabbt inpå...brukar ju behövas ett antal veckor så alla hinner se att de är nåt pågång.

Igentligen skulle man ju lägga träffen helgen efter då de är EDPS i Malby,då är nog rätt många fler i krokarna..efter den alltså.
Nä,nu ska inte ja komma in å röra till de...sorry!
Sa
115
Sandiiis
M3 Coupe -95
ja vi får se hur intresset blir, är de bara 4 st så är de ingen ide på långa vägar att styra de här. hoppas på att lite fler folk är intresserade och skriver snart. är jag o 2 bilar till nu förhoppningsvis om den ena hinner skruva ihop sin. :P
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Kanske är för kort varsel men det är ju ingen som tar nå initiativ. Och orkar man inte åka 40 min (typ 5 mil) Så kan man ju inte va speciellt sugen!
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Skulle stå 50min...har ca 8 mil dit.
Men när de är 4bilar som de är just nu så blir man ju inte sådär jättesugen..är väl inte så jättekonstigt!?
Men tycker de borde vara flera som är på...2 timmar kan man vill lägga av på lördagen.
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Jo visst.. Vi är nog 3 som kommer
jag kommer
Go
61
Goose
735 -02 (e65)
Verkar som det kan bli några stycken iallafall, men hoppas fler kommer det måste ju finnas många med fina Bmw´s runt västeråstrakten.
Jag åker iallafall iväg nu o ska kolla på bilen, kommer hem imorgon kväll, tittar in då o ser om det lutar åt att träffen blir av.
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Chenna..
tänkte att alla som tänkt att komma kan ju ställa sig på parkeringen utanför onoff så hittar man varandra lättare
Visa användare
136
koopfan
Ingen för tillfället men kommer nog till våren =)

Har haft:
BMW 325 E30 Touring -89
BMW 540 E34 -93 6-spd 326hk/540Nm
BMW 328i E46 -98
jag ska nog försöka kommar. fasen ska på kräftskiva då. ska bara kolla upp när! :D

-Power and Comfort-
Silverpilen 328 E46-
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Jag ska nog dit en snabb sväng under dagen, DOck kan jag inte vara med 17.30 får då ska jag på Knytis fest ;)... Men man måste ju dit o gasa lite hehe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.