|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Jag kommer bara på lördagen. | |
|
Ja börjar åka dit nu. Vore iaf kul om nån dök upp! =) -Silverpilen 328 E46- -www.koopfan.se- |
|
|
Jaha, hur många är det som är med imorrn? Är det värt att åka dit? |
|
| Jag kommer. | |
|
Goose! Är du nöjd med nya inköpet? |
|
| ja, det är en helt underbart bil att köra, det är inte många andra märken som slår den komforten. Fast det vart inte den jag kollad på först utan jag hittade en annan på vägen hem. Sen är jag ju lite prylgalen så de är ingen risk att man ska tröttna på den, om ett år kommer jag säkert fortfarande hitta nya inställningar som man kan göra på i-driven :) | |
| Låter bra det, kul när man blir nöjd=) | |
| Jag har lagt upp lite bilder i mitt galleri | |
| Ska ta & spana in det | |
| Snygg bil! Såg mycket fin ut;) | |
| Tack, jag var lite tveksam till fälgarna först, när jag såg bilderna på nätet, men de såg faktiskt bättre ut i verkligheten när vi väl var där och tittade på bilen. | |
|
Det brukar kunna va så.. Jag tyckte min bil va typ dubbelt så snygg i verkligheten än på bilderna när jag köpte den. Har tyvärr inga bilder här. Men du får ju se den imorrn=) |
|
| Japp, ska bli roligt. | |
|
F*n,fick inte dra tidigare imorrn,så blir inget för mig iaf... Men hoppas de blir lite bilar imorrn då...ni måste ju lägga upp lite bilder sen så man får se va man missa :) |
|
| Nån som var där igår? ser ju inte ut att bli mycket folk men kanske dyker upp nån mer som man inte räknat med. | |
| Om det är idag så dyker jag nog upp ditt med en m3a och m5a | |
| Det är bara komma. :) | |
|
kom hem från jobbet galet sent igår så de vart inget.. men ja kommer ner o kikar idag.. |
|
| åker till vås nu, så kan man shoppa lite på samma gång. ;) Syns sen | |
| Jag och en till m3a åker snart dit | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.