|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk | |
|
riktigt snygg! skulle gärna vilja ha de fälgarna på min bil;) vad är det för spoiler bak? är det den som ingår normalt i det vanliga aerodynamikpaketet? |
|
| Yes, har hört att det spoilern är från BMW Orginal. | |
| fy fan va snygg.. helrätt kombination :D | |
| hade ju hellre fotat z4:an som stod framför... för min del var min 120d ett budgetalternativ till en z4 coupe =) | |
| kikade en gång till på tredje bilden och såg dessutom ett m-emblem... *dregel* | |
| vet någon om 135 kommer som 3-d... isåfall är det min nya drömbil eheh.. en alpinvit 135 3-d med chip och lite smågodis och vassare chassi | |
| det håller jag verkligen med om! :) | |
|
Det känns lite som att BBS har haft sin storhetstid... Ck fälgarna passar inte så fantastiskt bra på 3-d e87. Skulle vilja se HRE,iForged eller DPE fälgar i 19"-20" på e87 alternativt ett par M6 replikor i 19" istället. OT: Är det någon som vet varför 1-serien kallas för E81 i t.ex. GB(enl. rubrik)? Mvh, /Wille |
|
|
.....kan någon bekräfta att "tak-vingen" är orginal? Finns den att köpa i sverige? |
|
|
Visst är väl takvingen original. Kan sätta en slant på det... Dock inte allt jag har. :) |
|
|
Nästan 100% på att det är den vinge som satt/sitter orginalmonterad om man beställde Aerodynamikpaketet till ettan: Länk Mvh, /Wille |
|
|
Tack "Wille" för en underbart bra sida/länk! (Länk Har ni fler tips på bra sidor så får ni gärna skicka dem till mig! Min adress: matte_d72@hotmail.com "Stort Tack" på förhand!!! |
|
|
Extremt snygg... BBS CK sitter som gjutet på ettan! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Är bilen sänkt?? Vad är det för mått på fälgarna? | |
|
Köpte min takvinge från min lokala BMW handlare i Norrköping förra sommaren. 2200kr ligger den på och är grundad. Dubbelhäftande tejpen som sitter förmonterad räcker vid monteringen. Sitter som berget om någon är osäker. Se bara till och få den i spänn något dygn så den få sätta sig ordentligt Helst inte under 15-20 grader. Var 2 vid monteringen lite kinkigt att få den rätt annars (man får bara 1 försök ) . |
|
| WilleW: M6 replikorna kan vara något av dom mest uttjatade fälgarna, enligt mitt tycke. CK satt riktigt bra på 1:an. | |
| Wille: 3-dörrars 1-serien heter E81. 5-dörrars heter E87. | |
|
Snygg färg... :) Huruvidare fälgarna passar eller ej på en etta är ju upp till tycke o smak. Tycker inte att dom ser helt fel ut faktiskt. |
|
| Ni vet att ni svara på en person vems inlägg snart är 4 år gammal va? | |
| Onehp Nu såg jag det :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.