|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
FredricF |
Tallviking: Det är kanske så att det finns så många fula bilar att välja bland att vi missar hemmascenen . Det skall väl i ärlighetens namn mycket patriotism till om man skall kalla Saab 92 snygg Länk. Även om den kanske har ett drag av funktionalism över sig. Fast de flesta 92or har väl återförenats med naturen vid det här laget. "Tjorven" Länk vinner väl heller inga designpriser. Jag vet heller inte om jag tycker Volvo PV 444 eller 142/144 är några skönheter direkt. Och vem minns väl inte med en rysning "underbettet" på tidiga 240-serien. Fast nu har man vant sig, men handen på hjärtat, är inte volvo 200-serien ganska ful? Kanske skall vi rösta om fulaste svensbyggda bil? Min röst går nog till Volvo 264 Länk . Kanske inte så mycket för att den är fulast utan för att man faktiskt försökt göra en snygg bil och, till skillnad från 164-serien Länk , floppat så totalt. /Fredric |
Vantage |
WilleW Såg inte det inlägget...sorry...:-)) Men vad säger ni om denna länk då ?? Länk Där får vi BMW-Ägare en känga med... Niclas |
|
Amerikanska bilar är över lag rätt fula tycker jag. En sån här dodge till exempel, knkse inte kvalar in på top 5 efter vad jag sett här, men väl en 7:e plats minst på min lista,,, Länk |
|
| Här är en goding från Tjeckien Länk | |
|
Tatran var ju hur tuff som helst! Flash Gordon har tydligen vid sidan om striderna mot Ming arbetat åt den tjeckiska bilindustrin. Fast särskilt snygg var den inte. Mvh Mikael |
|
FredricF |
Nä kom igen nu. Tatra, eller Tatraplan, är inte ful, den är ju hur cool som helst. Svansmonterad luftkyld V8 och stabilisator. Kolla in: Länk /Fredric |
|
Skoda Felicia av tidig kombimodell är nog det värsta jag kan komma på. Länk (begränsad tid?!) |
|
|
Det finns ju så många..... Reliant Robin Länk FIAT Doblo Ssangyong Rodius Audi A2 Suzuki Wagon //Anders |
|
|
Ja denna Audi Q7 e ju inte så snygg i fronten Länk Audi A2 är skitful tycker jag Länk BMW e lag |
|
| Ssangyongs nyare modeller är verkligen vidriga. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.