|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Eftersom det finns en lista med de fem snyggaste bilarna så gör jag en med de fem fulaste bilarna. Här är mina fem fulaste. Bara några jag kommer på just nu Toyota Corolla (mitten av 80-talet) Länk Volvo 480 Länk BMW E65 Fiat multipla Länk Hyundai Coupe Länk | |
|
e36 compact och z3 coupe kvalar helt klart in. Hyundai Pony coupe är riktigt ful också. Daihatsu charade var väl ingen direkt skönhet heller. Lancia Thesis är riktigt "hässlich" också. Finns flera fula, Suzuki har en extremt ful ny bil t ex. |
|
|
Fiat multipla Länk Saab 99 Länk Volvo 66 Länk Citroën CX Länk AMC Gremlin Länk |
|
|
Mazda 323 Länk Leyland Princess Länk Ssangyong Musso Länk Mitsubishi Delica Länk Nissan Micra Länk Mvh Björn Bilblogg: Länk |
|
| Hehe, smaken är väldigt olika. :P Simon_en som säger att z3 coupé kvalar in. Nästan så att en z3m coupé kvalar in på snyggaste listan. I alla fall top 10-15 enligt mig. | |
|
Interiört eller Exteriört? 1. Saab 90 (Gräslig interiör): Länk 2. Volvo 343: Länk 3. Nissan 100: (Gräslig front) Länk 4. Mitsouka Nouera: (se själva) Länk 5. Subaru Leone: Länk __ Bilblogg: Länk |
|
|
Fiat Multipla Renault Megane Ferrari Mondial Kia Sportage Renault Twingo Jag hade iofs kunnat fylla en A4:a sida med fransoser... |
|
|
Volvo V70 Saab 9-5 Volvo 740 Volvo 940 + det stora gyttret asiatiska bilar som ser likadana ut |
|
|
Några tillskott som inte har nämnts:' Ssangyong Rodius Länk Ssangyong Actyon Länk Subaru Tribeca Länk Pontiac Aztec Länk Lancia Thesis Länk /ElakaKatten |
|
|
Ssangyoung Rodius blev väl nyligen utsedd till världens fulaste bil i Top Gear tror jag ! "Being nice is overrated" - Garfield |
|
|
Inga nyheter under solen: Fiat Multipla Ssangyong Rodius Hyundai Coupe Hyundai Pony Daihatsu Charade Det här var nästan svårare än att utse de fem snyggaste bilarna:) I det moderna premiumsegmentet måste jag säga att nya Audi A5 kvalar in p.g.a. alla överstylade detaljer, som t.ex. de bananformade "tårarna" som lyses upp av dioder i framstrålkastarna. Måste vara efter inspiration från Vallåkraträffen man fick den idén ;) Mvh, /Wille |
|
|
Fantastiskt att ingen har nämnt Suzuki X90: Länk Wilhelm Svenselius |
|
|
Holy cow! Suzuki X90 var inte grann någonstans!!! Hyundai Pony får nog hoppa ner till sjätte plats på min lista:) Mvh, /Wille |
|
|
Suzukin tog priset. Hur kan någon tappa vettet så fullständigt och rita/godkänna en sådan bil. Den har jag (tack och lov) aldrig sett live. Jag saknar dock de märkliga brittiska småbilarna från 50-60 talet i denna ädla tävlan. Tyvärr vet jag inte vad de heter annars skulle jag dra mitt strå till stacken Mvh Mikael |
|
|
Är inte Suzuki X90 misstänkt lik en grön Ahlgrens bil? Länk Det mesta från Ssangyong kvalar in bland det fulaste världen skådat, chefsdesignern där måste ha rökt bra mycket svampar. Vill minnas att det var Teknikens Värld som tyckte att Rodius var så ful att man kunde skrämma små barn med den :) /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
| Vilken underbar tråd, här skrattar man gott. Men jag tror ni har missat en Länk | |
|
Ja X90:n var ingen skönhet *burr* En ganska vanlig fuling är ju Nissan Primera Länk men tycker även att långnosen Peugeot 407 förtjänar ett hedersomnämnande, speciellt som kombi... Såg f ö att svenska Auto Motor & Sport har en "rösta på Sveriges fulaste bil"-tävling just nu Länk /ElakaKatten |
|
|
Nissan Primera tycker jag ser helt okej ut, i synnerhet jämfört med dess anonyma missfoster till föregångare. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
simon_en; kan inte låta bli att opponera mig här: Z3 Kupé är en mycket cool och vacker bil. Född klassiker. |
|
|
Vaktmästaren på vårt gymnasium i början av 90talet körde en vit Subaru XT, så ful at jag än idag får ont i magen när jag tänker på det.... Länk |
|
|
Fler förslag bl.a. hittade på Länk : 1. Citroen Ami 6: Länk 2. Citroen Ami 8: Länk 3. Pontiac Sunfire: Länk 4. Isuzu Vehi Cross: Länk 5. Daihatsu Sneaker: Länk __ Bilblogg: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.