|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
hmm, kan det bero på att bmw ägare oftast är gifta/sambos med vi Porsche ägare lever ett lyckligt singel liv och därmed måste ragga efter ny tjej var helg??? Jag vet inte hur det stämmer men det kan ligga något i det?? |
|
| Någonting tror jag att det kan ligga i din gissning Pelle. Frågan är hur undersökningen har gjorts, vilka grupper som tillfrågats, om det är ägare av rel. nya bilar, eller även äldre, osv. | |
|
olja: Mycket omdömesgillt. Din återhållsamhet hedrar dig. Det finns redan trådar i ämnet "Varför hatar alla BMW?" det vore synd om media/andra bilägare ansåg sig ha ännu fler skäl. :) Mvh Mikael |
|
| Hörde en engelsktalande man med gott om pengar i radions P1 häromveckan. Han sa att han aldrig skulle köra en bil typ BMW, Mercedes, Porsche m.fl. för då skulle folk tro att han var klent utrustad och svårt att få brudar ;-) | |
| För två år sedan gav jag mig ut i Europa och köpte en BMW Z3 2,8. När jag kom hem med den fick jag en syrlig (och kanske lite avundsjuk) kommentar från en god vän. "Jaså, du har skaffat dig en penisförlängare" Mitt svar blev då: "Det är väl OK om det är så enkelt! Det var så enkelt! | |
|
Då skulle man inte hinna med nånting annat,,,,,,,,,,så min röst blir på skröna. Mvh/Micke |
|
|
Sex 2,2 ggr/vecka är väl inte så farligt tidsödande. Även om man håller på en hel dag när man är igång så räcker tiden till en del annat också. Men allvarligt talat tycker jag inte 2,2 ggr/vecka låter särdeles mycket. Däremot tycker jag 1,4 ggr/vecka låter trist. Med andra ord är det inte BMW-ägarnas frekvens som jag tycker låter märklig, utan Porsche-ägarnas. Denna undersökning har varit uppe till diskussion tidigare. Det kanske går att söka reda på någon tråd där den finns omnämnd. |
|
|
Var det inte Magnus Uggla som sjöng om fyra sekunder? 8.8 sekunder i veckan kan man sätta av till det........5,6 sekunder räcker för andra..... "Folk utan hjärna kör bil med stjärna", är Merceägarna dumma? Iofs var Mercan inte mitt livs bästa affär, dummare blev jag iaf inte. "Gubbar med liten kuk kör Saab Turbo", min krympte iaf inte av flera års åkande i Saabar med turbo. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
| Och nu vet man varför förökningen sker så fort i vår släkt:) | |
tornet |
trucker: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :) bästa kommentaren. Nockenwelle: bäst att förklara; trucker har många bmw-bilar ;) ...hehe |
| haha, tornet, jag läste inte listan över hans BMW-innehav. Med en sådan samling blir det rena kanintillvaron i så fall. | |
|
Detta måste stämma! Jag kör bmw och lyckas tjata till mig ett o annat nyp mer än min tvillingbror (som kör audi). Min storebror kör också han bmw och han väntar unge (Ja, han måste ju beviserligen också få krypa på). Ja, detta test verkar stämma! ,,,jag har sambo, storebror har fru, bror med Audi är singel,,,,, men det kan väl inte ha någon större betydelse av testet? ;O) |
|
|
Vad har detta med bilvård att göra? Snarare vanvård om man har som vår vän Borat säger "sexytime" i bilen. ///Danne |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.