|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
- BMW-förare har mer sex än ägare av alla andra bilmärken. Detta enligt den tyska tidningen "Men's Car" som har gjort en undersökning baserad på 2253 personer mellan 20 och 50 år. Manliga BMW-förare säger att de har sex i snitt 2,2 gånger i veckan. De stackars Porsche-förarna har "bara" sex 1,4 gånger i veckan. Många tjejer älskar Bmw och dess förare;). | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det stämmer nog! Jag har 2st BMW:s! LoL MVH Patrik "Snart gift!" |
| Hur ofta har kvinnliga BMW-förare sex? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Är det därför 5 serien har haft de mest nöjda bilägarna i flera år ?? ///MVH Hasso Länk |
Ragemannen |
mmmm :) vår hemlis är avslöjad |
|
Jag har bara fått komma till en gång den här veckan so far, och en gång förra veckan. :) |
|
| jonasjonas, det kanske främst är ägare till sex-cylindriga BMW som drar upp statistiken. | |
|
Vad räknas som sex i undersökningen? /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Kan det inte vara så att BMW-ägare ljuger mer än andra? Tänk på alla intressanta siffror och uppgifter om acceleration och dylikt som figurerar på denna webbplats. Mvh Mikael |
|
| Förstår faktiskt inte logiken i det mikaelodoris. | |
|
Nu tror jag inte att BMW-ägare är värre än andra, men jag förutsatte att skämtet var uppenbart iom att det är frågan om ett BMW-forum. En smiley hade kanske varit på sin plats. Här kommer den i efterhand. :) Tankegången bakom föregående inlägg: iom att det på denna webbplats emellanåt presenteras uppgifter om den egna bilens förträfflighet som inte alla läsare tycks sätta alltför hög tilltro till, så är det möjligt att en person som tillfrågas om sexualvanor även bättrar på dessa en smula. Inte alltför ovanligt att grabbar gärna bättrar på den biten, möjligen för att må bättre. Mvh Mikael |
|
|
Beror väl på att många som kör bmw får och bör ha så många fruar dem kan;) Nja jag tror som detta att det bara är en skröna:) MVH/ |
|
|
OK, mikeal, men den här delen tror jag inte så mycket på: iom att det på denna webbplats emellanåt presenteras uppgifter om den egna bilens förträfflighet som inte alla läsare tycks sätta alltför hög tilltro till, så är det möjligt att en person som tillfrågas om sexualvanor även bättrar på dessa en smula. Inte alltför ovanligt att grabbar gärna bättrar på den biten, möjligen för att må bättre. av följande skäl: 1. Är BMW-ägare de enda som presenterar sådana uppgifter, eller gör de det åtminstone i större omfattning? Ja, säkerligen på detta forum eftersom det handlar om BMW, men rent allmänt. 2. Bara för att man skarvar om bilar behöver det inte betyda att man är mer benägen att skarva på andra områden. Detta kanske speciellt gäller BMW-ägare, som troligen har ett lite annorlunda förhållande till sin bil än ägare till bilar av andra märken. 3. I en anonym undersökning har man svagare incitament att skarva om saker och ting. |
|
|
mikaelodoris: då startar jag ingen tråd om BMW ägarna och storleken:) /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Det var synd olja.... hade en del att berätta där :D Mvh Skalman |
|
|
Nockenwelle: Du tycks ta mitt skämtsamt avsedda inlägg på allvar. Läs det andra inlägget igen så inser du nog att det inte är mycket att fördjupa sig i. Mvh Mikael |
|
| Jo, jag såg att du skrev att det var ett skämt, men du vidareutvecklade ju ändå det hela senare i inlägget. | |
| mikaeldoris: jag tyckte i alla fall att du var rolig :) | |
|
Tack A_Persson. Det var min enda avsikt. Nockewelle: Ja, jag utvecklade det eftersom att du undrade över logiken och jag förklarade skämtets logik, inte AP-medlemmarnas innersta väsen. olja: för fanken kör på. Det skulle kunna bli intressant. :) Mvh Mikael |
|
|
Utsikterna ser goda ut nu när jag ska byta ut Audi mot BMW nu igen ;) Mvh, /Wille |
|
|
mikaelodoris: det är farligt att skapa nya myter:) Jag vill inte bli betraktad som sexgalning med jättebanan p.g.a. min bil. Tänk dig kvällspressens rubriker "Sexgalning med jättestake körde av vägen när han satte på frugan i bilen" /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.