|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
jag har som sagt var rost hål, inte stora men ändå, och alla bilmodeller har väll sina svagheter? jag vet vad tråden handlade om, och igentligen så beror det väll mycket på föraren med, hur mycket vågar han satsa? hade jag haft en rak sträcka och en 750 ifrån 06, då hade volvon inte haft någon chans, det kan jag garentera, men det är lätt att säga, tänk om man tappar kontrollen, eller ett djur springer ut? då är det kört. jag älskar min bil, det kan jag säga utan att skämmas, det finns säkert dom som säger samma sak om volvo, och blir förbannade för att jag tycker dom bilarna är mindre bra! =) men alla har olika smaker. |
|
|
TRÅDSKAPAREN satte upp kriterierna! Vill du starta en annan tråd med andra förutsättningar så varsågod men här är det de tidigare nämnda förutsättningarna som gäller. Ja lackar man ur för att någon påstår och visar att din 15år gamla bil blir ifrån körd av en Volvo, då vill jag påstå att man bör få perspektiv på tillvaron! |
|
|
Wendtan, nej det har du inte, och att jag skrev det om porsche? det är fina bilar, men jag tycker kan man kritisera min bil, då kan jag göra detsamma mot andra märke, menade inget annat. isåfall ber jag om ursäkt om nu någon tog illa upp |
|
|
ja KEISER, du är såå duktig, klapp,klapp,klapp. |
|
|
var står årsmodellen på 750, vem är det som saknar perspektiv?? har du glömt vad tråden handlade om?? |
|
| Till vänster, i trådskaparens info! 95a om du inte har listat ut det än... Ta nu lite luft och börja om! | |
| -96a...! | |
| theraphosa2009, jag tror tyvärr inte att du skojar med dina inlägg, men du har varit rätt packad varje gång när du skrivit dom va? :D | |
Conan999 |
Jag säger bara en sak: Underhållning Conan999 |
| motorsport5: haha det har jag också haft lite tankar om, måste vara så! :D | |
|
Hehe, den här tråden brinner ju!! |
|
| Förr i tiden trodde dom att solen var het, tills dom läste ett Volvoinlägg på ett BMW forum... | |
Conan999 |
Ja vissa av oss känner sej ordentligt hotade av Volvon som ligger o trycker i häcken.....!! Conan999 |
|
Hej jag ber om ursäkt, vissa sa att jag var insnöade, och helt rätt, var ute och tittade på volvos hemsida, och med keppsen i hand kan jag säga att det var imponerande tilbehör volvo satt i sin nya bil, den är kanske inte så tokig ändå, Jag tror jag reagerade som jag gjorde, bara för att jag har nästan precis fått den bilen jag suktat efter så länge. volvo har tydligen utvecklats rejält, den var riktigt fin och det var ju en hel del lull,lull i bilen. och nej jag var intte full när jag skrev dom andra inläggen. var kanske lite överstolt. men det var kul att hetta upp debatten, nu när jag läser det, så skrattar jag själv åt det. =) jag förstår nu med vad ni andra menade och ni har helt rätt. mvh Roger |
|
|
Denna tråd väckte ett sånt köpsug efter en........S80 V8 ;) Det vore ju inte så lite coolt att ha en sådan i pärlemovit met. Angående motorn så är den tillverkad efter Volvos specifikationer av ett välrenomerat företag som Yamaha. Yamaha tillverkar inga dåliga produkter, vare sig det handlar om Hifi-produkter, musikinstrument, motorcyklar eller motorer. Hur som helst så skulle det vara riktigt ballt att äga en S80 V8 AWD. Det lär ju inte växa på träd om några år och entusiastvärdet ligger ju i bilen redan som ny. Vill ha!! BMW med V8:or är fina dem med, med dom växer ju i oändliga druvklasar från träden. |
|
|
Tänk på att inte motortvätta S80 V8:an bara, den tål inte det. Finns spaltmeter om det på nätet med haverier. Men i övrigt är den som sagt riktigt trevlig! Men det är ju trots allt inte BMW-kvalitet ;-) theraphosa2009: hehe kul att du också kan skratta åt det, blev ganska rolig tråd :D |
|
|
Hehe, en motor med marint ursprung som inte tål vatten. :-) (Jaja, kunde inte låta bli) mvh/ Anders |
|
| Dom skulle klämt dit en volvo pentamotor i stället. | |
|
Den här tål vatten ;) men har dubbla motorvolymen. Länk |
|
|
Fast det är ändå värre när karossen inte tål vatten :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.