|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
det är rätt stift där du minns trucker :) satte just i sådana i min kärra...det gör sitt...sedan att fixa till fördelaren är ju simpelt och grejer finns ju att få tag i utan problem. sedan att det inte sitter vakuum till fördelaren heller kan ju vara intressant... är det något så är det bara att fråga på...vi måste ju få fler E3 på vägarna!!! ;) Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
ang. stift.. I papperna står det så här : BMW gr.2 topp med kolvar, planad 2,89mm? Tror ni verkligen detta stämmer?? Är ju mycket hempul på denna bil men man undrar ju.. tror killen jobbade som rörmokare :) /Jimmy Länk |
|
|
Ja detat med mina bromsar börjar bli riktigt jobbigt.. Fick tag i en massa gamla "nya" reservdelar i helgen och bland dessa fanns 2 st rep. satser för huvudbromscylindern som enligt RealOem sidan ska passa på min bil... Men tyvärr inte... Min bromscylinder är visst diametern 23,81mm istället för 22,20mm som jag trodde.. Länk Lyckades dock plocka ihop lite ny gummipackningar av andra satser men tyvärr fungerar det fortfarande inte... tråkigt........ /Jimmy Länk |
|
|
NU är bromscylindern fixad, nu är det bara ett kärvande ok fram och en massa annat :) /Jimmy Länk |
|
|
men så länge man gör framsteg ska man inte klaga...en bil blir aldrig klar vet du ;) Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Nya bromsar bak : Länk /Jimmy Länk |
|
|
När blir det SBP?? måste väl klia i fingrarna att få ut och ta en repa....?? Mvh:Jonas B. |
|
|
Det blir nog inom kort, ska fixa bromsoken i fram bara som kärvar just nu.. Det enda som fattas nu är att få igång kupefläkten i bilen som la av helt plöttsligt... /Jimmy Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.