|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
Hahahaha.....vi plockar av två tändhattar för att få samma effekt ur bilarna.....förrästen så kanske det räcker med en eftersom F.D. kör med ballongdäck.....champ va de.... /Pane Inte ens ballong på bruksis ;) |
|
|
Nu livar jag upp den här tråden så här på nya året o allt! Jag har hittat den mystiske välgöraren som hade lämnat lite delar på min trappa.... det är min nya granne som kommer att flytta in till sommaren! Han hade haft en Z3 förut och hade lite delar över som han inte hade nån användning för och därför gett dom till mig :) //Daniel |
|
|
Det var ju rätt kul. Minns att du funderade en hel del i somras på det där.... synd att han inte hade kärran kvar bara. Undrar om vi kan dra ihop några flera entusiaster till i sommar? Vore ju himla kul. Känner att jag måste ta tag i det där med registret, att få namn o adress på alla Z-ägare i närheten. Hoppas det är gott o väl annars! |
|
|
Hejsan grabbar. Tänkte röra upp lite här och höra om det är nån som är sugen på en liten träff nu på fredag 1: maj på eftermiddagen? Jag ställer på min bil då och ska göra en liten service på och sen ska jag ut och njuta i solskenet så det vore ju kul om man fick lite sällskap. //Daniel |
|
|
Ställer oxå på Z:n på fredag. Blir tyvärr med vinterdäcken ännu några dagar då husrenovering tar viktig tid från fälgpoleringen :( Plats o tid? /Pane |
|
|
Bra fråga, ska vi ta Tunhuken vid 14-snåret kanske, behöver lite tid på förmiddagen för att byta olja, däck o tvätta av den lite snabbt... //Daniel |
|
|
Hej hej.. Är denna "tillställning" enbart för Z-modellerna? Eller får man kika förbi med sin e30 Cab någon gång? Dåligt med BMW träffar annars här i Dalarna.. :/ Ha d bra i solen :D the one and only.. BMW |
|
|
Hej Strebers, Det går så bra om du kommer så, vi brukar t.o.m ha en röd P*****e med när vi träffas :) //Daniel |
|
|
hehe Ok va trevligt.. Nåja, de är ju Tyskt iaf :P the one and only.. BMW |
|
| Hur blir det nu, är det kl. 14 på Tunhuken som gäller? Är inte från trakten men befinner mig i Falun över helgen så jag kanske kommer förbi en sväng... | |
|
Skalman och jag bangar idag, har drabbats av dagis-Ebola eller nån halsinfluensa och håller mig i sängen. Ha en härlig cab-dag! |
|
|
Kineto: synd vi missade ditt inlägg men svaret var ja....tyvärr blev det bara 2 bilar som kom men till nästa helg kan det väl bara bli fler!!?? /Pane |
|
| Sorry, hade verkligen tänkt åka dit men det blev helt enkelt för sent. Kanske senare i sommar...?! | |
| Mer bmw träffar i borlänge tack | |
| Vi kommer garanterat att ses flera gånger! Troligen både i Falun o Borlänge o kanske mitt emellan, håll ögonen på denna eller andra trådar här, så ses vi! | |
|
Och som vanligt så är det ju alltid Mellsta onsdagar kl 18:00 under sommaren (juni, juli och augusti), men som som Magnus säger det blir fler träffar :) //Daniel |
|
| Tja.. Ingen Z, med saknar tak i alla fall. Så man kanske är godkänd? | |
|
Jimmy: Inga problem...håll koll på denna tråden eller dra ett förslag själv!? /Pane |
|
|
Tänker försöka åka till Mellsta idag kl18.00 o kika på andra bilar etc.. /Pane |
|
|
Mellsta nu på onsdag 24/6 någon??? //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.