|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Vi ses på nytt i morgon onsdag vid 18-tiden på Mellsta camping. Vore kul om fler hittade hit - förra veckan var vi tre bilar! Du åker bara rätt in, vi brukar parkera i närheten av "rondellen". Väl mött! ///Magnus Bild från förra veckan: Länk | |
|
Jag kommer imorrn, ska försöka och hinna med och tvätta den bara.... Är det direkt innanför bommen, eller är det en bit in? //Daniel |
|
| Japp, en liten bit in. Tror inte du missar oss. See you! | |
|
Jaha, det blev ju rekord igen! Fem Z3:or och en Z4:a! För att Z3Kent ska kunna vara med nästa gång (och för att vi ska få lyssna på hans Z:a), så kom vi överens om att nästa mini-Z:a-träff blir TORSDAGEN DEN 9/8 kl 18:00 hemma hos mig. Har just köpt en super-duper-kaffe-manick, så kaffet hos mig är bättre än ute på Torsångs fik, fast nån hästräka får ni inte ;-) Daniel tar dessutom med sig OBD-II-läsaren, så kan vi leka lite med datorer oxo. Mata in "lötgatan 18, borlänge" på hitta.se, så hittar ni hit. Kör ni vilse så finns jag på 0708-778807. ALLA Z:OR I TRAKTEN ÄR VÄLKOMNA!!! /Sven |
|
|
Grattis till en rolig träff igår! Och jag ser fram emot att träffa era fina bilar nästa Torsdag kl.18.00. Ett bra alternativ av er alla! //Z3Kent. Min bil 2007 Länk |
|
|
Tjena tjena! Bara en liten rättning, jag har med mig läsaren ( den är från OneStopFactory och jag använder CarSoft )som har stöd både för ODB-II och det vanliga diagnosuttaget på BMW så E30 efter 88:a framåt går det att läsa ut :) //Daniel |
|
|
Hola Amigos! Ser ut som Borlänge är en av få platser i Sverige som idag kan få någorlunda hyfsat väder (när väl dimman lättar). Så jag hoppas många Z-or dyker upp hemma hos mig vid 18-tiden. Välkomna! /Sven |
|
|
Tänkte bara dubbelkolla så att det blir av ikväll, jag kommer dit med utrustningen för utläsning av felkoder o.dyl. //Daniel |
|
|
Det räknar jag kallt med! Tog "rätt" bil till jobbet idag.... :-) Undrar hur många felkoder som kan komma ur min bil? C U ///Magnus |
|
| Skickade iväg frun & Volvon ikväll, så att vi kan vara i garaget och labba med datorerna, om det nu ändå skulle bli nån regnskur här. | |
|
Räkna med en blå en från andra sidan stan ;) /Pane |
|
|
Blev ju som kanon det där; toppenväder, fem Z3:or och typ 15 släckta felkoder ;-). Länk /Sven |
|
|
Först ett stort tack till Sven för en fin genomfört träff hos dig...bra gjort av dig! Sen ett stort tack till Daniel...som visade oss alla felkoder! TACK!! Sen så kul få träffa se era fina Z3 bilar, för mig som inte är inte äkta "DALMAS", så är det kul att få vara med när det passar! Återigen TACK! //Z3Kent Min bil 2007 Länk |
|
|
Instämmer helt och hållet! Super-duper kaffegrunkan var ju verkligen inte dum heller. Kände mig både imponerad och inspirerad när jag åkte hem. Och Kent, ljudet var precis lika gött som man föreställt sig. Dessutom så många snygga detaljer på din bil, glömde kommentera torkarna - dom var också det där lilla extra. Himla skönt att inte vara ensam om att gilla chrome..... ///Magnus |
|
|
Kan bara instämma med föregående inlägg! Super!!! O kaffemaskinen.....mmmmm.....säkert designad av BMW designers;) Kanske dags för ett "lyft" och en "rundresa" framöver..... Mycke inspiration blev det och en massa detaljer att fundera på.....ljud, fälgar, smådetaljer..... Verkar vara långt kvar innan man fått bilen såsom man vill..... /Pane |
|
|
Kan inte mer än instämma med övriga talare, och ett stort tack till Sven som ordnade fika och plats att vara på! Inte en bil var lik den andra fast vi alla har Z:or, det var ju rätt kul att se alla olika lösningar på samma sorts bil. Jag hoppas att vi kan bli fler till nästa gång, så ni som har Z:or i närheten av Borlänge kolla den här tråden lite då och då så kan ju ni också möta upp! Och till sist vill jag bara gratulera vinnaren i felkoder från gårdagen, du vet vem du är ;) //Daniel |
|
|
Tackar, bugar å bockar! *ASG* |
|
|
Jaha, då var det dags igen då... tänkte se om det är nån som är sugen på Mellsta imorgon om det fortfarande är träff där! Jag kommer att åka dit imorgonkväll för det ser ju att bli riktigt trevligt väder, hoppas det är fler som kommer. Ska bara tvätta av den så att den är hyfsat ren o fin... :) Väl mött! //Daniel |
|
|
Jag tror de kör denna veckan oxå.....men jag är tyvärr borta på jobb :( Ha de så gött i Mellsta iaf!! /Pane |
|
|
Jag får också svårt att hinna, upprop för ungarna kl 17...... Hur ser det ut för er nästa vecka? Ska jag kolla om vi kan göra ett litet "lyft" då? |
|
|
Tyvärr blir det ändrade planer för min del också, så jag kommer inte att hinna dit ikväll.... Vi kan ju försöka ordna ett träff hos någon annan en annan gång. //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.