|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
| ....eller som din kollega R Norbergs fru sa "Det spelar ingen roll var du skaffar aptiten, bara du äter hemma". Off topic, vadå.... | |
|
På lördag 5/7 skulle vara perfekt för mig, har vart sjuk hela veckan så därför var jag inte i Mellsta igår. Ska kanske ut och övningsköra lite hoj på lördag men spikar vi en tid så kommer självklart dit med Z:an //Daniel |
|
|
Om inte Magnus har nåt annat på G så kan vi väl säga samma tid o plats som sist?! Tunhuken 13.00 /Pane |
|
|
Jag är med ungarna på landet så jag får lite svårt. Vad gäller en tur till Svärdsjö, vad säger ni om torsdag nästa vecka - dvs den 10/7? Tiden bör väl bli mot kvällningen, jag möter upp i Falun för gemensam färd mot obygden :-) där fika väntar. Vore kul att få se (o höra) Eisenmannen också! |
|
|
Ska kliva ner i kalkbrottet o digga lite boggie woggie den 10:e så jag kan tyvärr inte ;( /Pane |
|
|
pane: Var du ute och åkte vid Ica Maxi igår bakom en röd Z3:a? Om inte så var det nån som var ruskigt lik dig och tanten din i en likadan Z:3a :) Torsdag skulle nog funka för mig också, bara det blir efter kl 17 eftersom jag slutar då... //Daniel |
|
|
toksmurfen: jo jag var ute där runt Maxi igår kväll. Men jag såg inte dig i nån Za! Var du ute o åkte "jag rullar" fordon kanske? /Pane |
|
|
pane: Precis, jag var där med frugan o handlade, men eftersom min förkylning inte vill ge sig så tog jag min "jag rullar" XC70.... Tyvärr måste jag nog skippa morgondagens utflykt eftersom jag fortfarande är klen :( //Daniel |
|
|
Med det här skitvädret så tar jag inte ut Zan idag. Putsa i garaget istället gott folk!! /Pane |
|
|
Ikväll drar jag till kalkbrottet! Såg ju inte så bra ut med en svärdsjösväng denna vecka, men hur är det framöver? Åsikter å förslag, bitte! |
|
| Jag tycker vi ska hitta en bra asfaltsplätt och sätta upp en konbana! | |
|
the puffin: Jag ställer gärna upp på det, om vi får ett handikapp på ett par sekunder mot dig ;) Är det nån som ska till Mellsta ikväll, om vädret håller i sig kanske jag tar mig en tur dit... Om inte så våre det kul att träffas snart igen! //Daniel |
|
|
Jag har lite svårt med kvällar under veckorna men helgerna ska normalt va ok. Jag provar med en tur till Tunhuken imorrn kl13.00 om vädret är ok. Kanske vi kan reka efter nån asfaltsplätt då? /Pane |
|
|
Mellsta imorgon onsdag! Kommer nog lite sent, ska hjälpa svågern flytta... |
|
|
Tyvärr kommer jag vara borta imorrn onsdag så jag kan inte komma.... Förresten är det nån av er som har lämnat av en kartong med lite småtrasiga delar på min trappa? Hittade en kartong med en framlampa, 2st njurar till huven och nån sorts elmotor..... //Daniel |
|
|
Jag räknar ned att komma iaf om inte vi får jycken väldigt sent på em. Toksmurfen: Jag e oskyldig......men fyller du år snart?? /Pane |
|
|
Pane: Nope, det är inte förrens i februari jag fyller så det är ju ett tag kvar dit... //Daniel |
|
|
Hejsan pöjkar! Kan tyvärr inte komma ikväll för vi ska hämta valpen 18.00. Ni får vänta på den Topasblå ett tag till...... /Pane |
|
|
Hallåj masar! Snart slut på säsongen så det skulle va kul o se alla innan bore lägger sitt vita täcke över oss igen! Toksmurfen: rullar du på vinterdäcken än? Hur blev det med powerflex? Vet att Magnus är borta i helgen men kanske nästa helg!? Sen ställer jag av iaf! /Pane |
|
|
Mesar! Blire för kallt för er under tygtaket ;-) Var ute på flygfältet idag och körde lite slalom så det skrek om ballongdäcken. Vi kanske ska ta en träff därute och köra tills farbror blå kommer? Har även lött ihop en enkel tidtagningsutrustning att koppla till datorn, så vi kan kora en champ... /Sven |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.