|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
|
Och vad är Tunhuken? Är det du, Daniel? Jag vet faktiskt inte vad/var det är :-) |
|
|
Tunhuken är kiosken vid vallen i Borlänge, glömde ju av att du inte är från "storstan" ;) Hoppas det är fler som är sugna på att ut och åka fastän inte vädret verkar bli 100% //Daniel |
|
|
13.00 Tunhuken är taget! Missade att det var liv i tråden igen men nu är ordningen återställd! /Pane |
|
|
Ja, jag kommer oxo, men kan inte vara med så himla länge. Om du är osäker på vägen Magnus, så kan du ju ta vägen förbi mig. |
|
|
Va kul och se att vi blir 4st i alla fall, är det fler från närområdet som läser så är ni välkomna att komma med också! Jag kan tyvärr inte heller vara med längre än till ung. kl15 Tänkte att jag ska ta med mig kameran och kanske datorn utifall att nån av oss 3 BMW åkare har gjort nå dumt under vintern och om det blir nå bra fototillfälle ;) //Daniel |
|
|
Det blev en hel film av vår senaste träff ;) Länk Kom ihåg Tierp den 14:e juni. Det blir samling i BLG och FLN för gemensam resa till Tierp.....tidigare rekord på 37 bilar ska slås nu! /Pane |
|
|
Hej din gamle uv! Det där var ju rätt fränt faktiskt!!!!!! Tack och bock......Sven filmade o du redigerade eller? Nån som tänker sig till Mellsta i morrn? Minns jag rätt är det väl premiär? |
|
|
Det var PA som tjatade till sig musiken i början... ;-) Å andra sidan fick ni höra hur gött en boxer-mittmotor kan låta vid 7000 rpm. Jag är på imorgon, om det nu är nåt i Mellsta?! Ska försöka lura dit en Boxster oxo isåfall. |
|
| Enligt DAK:s sida ska det vara kl 18 på onsdagar fr.o.m. juni, så det är väl premiär imorgon, som du säger. Vi ses då! | |
|
Är du hemma innan o pallar med att jag tittar förbi? OM jag nu HITTAR förstås ;-) EG borde man inte säga det här men, jag diggade Imagination..... |
|
|
Svensation har gjort allt med filmen jag har bara länkat. Men bra blev det!! Bilen ska få en liten putsning imorrn för den ska gå med en student på Torsdag men hinner jag hem från Värmland och får låna min bil så kommer jag oxå.... /Pane |
|
|
Magirus: Javisst, kom förbi!! Här bor jag: Länk |
|
|
Hej på er! Jag får inte upp filmen på min dator... är det borta nu eller finns den nån annanstans? Hur ser det ut för er alla utom Magnus (han är upptagen) imorrn, är det någon som ska till Mellsta, om det inte regnar så funderar jag på att åka dit. //Daniel |
|
|
toksmurfen: jag körde nyss filmen på ovan länk så den finns kvar. Jag var borta hela veckan men åkte till Tierp i Lördags. Där missade du nåt! Är ev hemma på onsdag och kommer till Mellsta isåfall. /Pane |
|
|
pane: Det har funkat hela den här veckan, men förra veckan så var det bara tomt i rutan.... Vi har besök hemma så jag får se om jag kan kaske smita iväg en stund till Mellsta ikväll, det ser ju ut att bli uppehållsväder ikväll :) Jaså var det trevligt där, hade fullt upp i helgen så jag kunde inte åka iväg tyvärr. //Daniel |
|
|
Halloj gott folk! Det är kanske lite sent nu för att få ihop till en lite fika/glass resa till imorrn men kankse nästa helg!? Jag träffade en Estorilblå Z3M från BLG på träffen i Tierp och han var till Mellsta i onsdags och försvarade Z-färgerna. Han har inte reggat sig på AP än men läser och följer med vet jag. Jag är borta på onsdag men hemma till helgen igen. Vad sägs? Imorrn 29/6 13.00 Tunhuken och/eller Lördag 5/7 13.00?! Vad sägs? /Pane 070-5658083 (sms) |
|
|
Vad kul! Kanske honom jag mött då och då? Jag kommer om jag är hemma på lördag semester har brutit ut då och ungarna styr lite. Har lite idéer om andra turer också - tänkte försöka locka er ut till Svärdsjö på lite lagom kurviga vägar. Självklart ingår fika vid "slutstation" i så fall! Återkommer om det via PM! ///Magnus |
|
|
Jag är på närsomhelst (nästan). Har dessutom fått tag i damen som äger den ljusblå 4:an i Falun. Fartig dam som bara skulle handla mjölk men kom hem med en Z3:a (och mjölk). Ska försöka få med henne nån gång. |
|
|
Är hon singel? :-) Undrar vad frugan din säger när du jagar fartiga damer i sportbil...... Låter väl kul annars, ju fler desto roligare! |
|
|
Som tur är så är hon upptagen. Å hemma kör vi på en "strictly need to know basis" ... :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.