AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
13.060

Miniträff Z3 o Z4 Borlänge (Mellsta)

Sida 2 av 6
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
Jag är intresserad av ett "lyft" men är borta mån-ons. Torsdag 30e kanske? /Pane
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Tänkte väcka den här tråden till liv igen och höra hur många av er som tycker det är dags för en träff igen snart.

Jag ställer på min Z3:a nästa vecka (1/5) så efter det datumet är jag med på en träff om vädret tillåter det är ju roligare då :)

Det vore ju kul om vi kunde åkte till Magirus jobb o lyfta bilarna och fippla runt lite eller om vi träffas ute i Torsång för en glass/fika...

//Daniel
Ja! Jag är gärna på, om jag får vill säga ... Har ju bytt bort min Z3:a ...
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
Daniel,

Det är en träff vid gruvan i Falun 1 Maj (kolla under träffar). Jag komemr dit om det inte det spöregnar. Har även upplyst Magnus om det så vi kan väl ta en liten Za hörna där kanske?

/Pane
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
the Puffin,
Nämen har du bytt bort den!!!
Vad bytte du den mot då för nåt, ytterligare et aristokratiskt kattdjur eller något annat roligt?
Tja för min del är du då välkommen, vi hade ju en väldigt trevlig träff hemma hos dig.

pane:
Är det en BMW träff vid gruvan alltså, det har jag helt missat... jag säger som du är det inte spöregn så kommer jag nog.

//Daniel
Jorasattu, "Lille Skutt" bor numera i Ludvika. Istället köpte jag en röd sak med hårt tak från Zuffenhausen, en Cayman S som naturligtvis heter "Skalman".

There is, no substitute, typ.
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Ohh.. så trevligt, jag hoppas jag kan få se den i verkligheten!
Om vi inte syns tidigare så hoppas jag att vi syns i Mellsta i sommar i alla fall.

//Daniel
Visa användare
233
Magirus
Z3 2,8 -97
Jag har min kvar!
Ser ut som att ungarna styr verksamheten just 1 maj, men sen så....

Klart vi ska ha en träff i anslutning till mitt jobbet så vi kan lyfta, dessutom förhoppningsvis en vända hit via Sundborn med lite fika.

Vill också se underverket "Skalman"!

//Magnus
Fikaträff i helgen? T.ex. i Torsång för att göra det enkelt? Eller kom förbi hemma hos mig? Eller både och så kan vi köra lite tillsammans?
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
Jag är på! Skulle va kul o köra en vända nånstans!

/Pane
En idé kan vara att vi samlas hos mig, åker ut förbi Torsång, över Vika och fikar sedan i Staberg. Fina vägar och prognosen ser bättre ut för lördag än för söndag.
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
the Puffin: Jag tror vi måste väcka en del med SMS kanske? Har du numren till nån mer?

/Pane
Nope, tyvärr.
Visa användare
233
Magirus
Z3 2,8 -97
Jamen tusan gubbar också!
Jag observerade inte att tråden flyttats så jag missade hela kalaset!!!!!!
Mitt mobilnr - för framtida bruk - 070-3219713

Jo tack, det numret har jag numera, från nån som är i Spanien vars mobilnummer jag fick av Daniel.
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
Men kul va det i lördags! Hoppas vi kan göra om det nångång med några fler bilar!

/Pane
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Jaha, när blir nästa träff då, jag skulel ju och äta på Broken Dreams den lördagen annars hade jag också vart med.
Såg Z3 Kent i Borlänge häromdagen vid Kupolen....
Det ser ju ut som om det ska bli hyfsat väder i helgen, runt 15-16º och lite moln... kanske dags för en liten tur!?!?

//Daniel
Skalman och jag är på, om det blir lördag före 15.
Visa användare
233
Magirus
Z3 2,8 -97
Jag är gärna med också!
Rätt nyfiken på den dära Skalmannen.... ;-)
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Taget!
Ska vi säga kl 13 vid Tunhuken eller ska vi träffas hemma hos nån istället?
Ja jag är också lite nyfiken på den fundrade ju själv på att köpa mig en Boxster, men dom var så dyra och lite halvklent med service och delar häromkring så det blev en Z3:a :)
Fast har jag förståt det hela rätt så ska man kunna köpa Porsche delar på VAG....

//Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.