AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
9.611

Lägg ut bilder på era välputsade Z-bilar här.

Sida 5 av 5
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Här kommer några bilder på min M5-2003......

håll till godo:)

Länk
snygg zäta du har Bianca :P
Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
bmw jerry
tack för den önskan Jerry du får gotta dig åt den vackra bilden du fått och jag nöjer mig med alla beundrande blickar och alla intresserade då man stannar
mvh Uffe/bildock
co
85
cosmossvart
Z3 2.8 Roadster -98 (såld)
Putsade upp pärlan igår kväll och tog några bilder i skymningen... Enjoy ;)

Länk

Länk

Länk

Länk
Visa användare
886
bildock
cosmossvart
snygga bilder! speciellt då du använde dig av skymningen det blir en sagolikt blank effekt på bilen, hade du dessutom tänt strålkastarna hade det blivit rena reklambilden, om du gör om bild nr:2 ska jag ha den som bakgrund i datorn
mvh Uffe/bildock
cosmossvart
Grymt läckra bilder, men förväntar mig varje gång få upp en svart bil... ;-), från dina inlägg. (pga ditt användarnamn)!
Min skall plåtas i solnedgång innan säsongen är slut, med tända framlyktor, som bildock påpekar.

/Janne
Min Z3.
Länk
co
85
cosmossvart
Z3 2.8 Roadster -98 (såld)
man tackar och bockar!!! det blev ju ett lyckat första försök att ta "riktiga" bilder på bilen.

bildock, jag känner ju till din förkärlek för lite mer ovanliga färger än silver så nu är jag riktigt sugen på att göra om bild 2. att få ha sin bil som bakgrundsbild hos en annan z-fantast vore en otroligt stor ära!

cosmossvart ja... hehe. börjar gilla att bilen har en färg och jag en ;)
Visa användare
886
bildock
cosmossvart
faktum är att den redan finns på plats, inte behöver ta om bilden för min skull, men om du själv tycker det vore snyggt utan allt för mycket jobb så prova, men jag tycker bilden är SÅ bra rent av proffsig, och du har fått blänket i framskärmen att framträda, det låter på mig som jag vill bestämma din bild men jag utgår ifrån hur jag ser bilden och försök att få med gatljusen och om det är trappan till höger likadant för bilden är jäkligt fin, och glad blir jag med din bild då datorn går igång
mvh Uffe/bildock
cl
34
clasf
z3 Roadster 2,8 -99
Lagt upp lite nya bilder från min senaste putsning med Autosmart Superblank 20070822

Länk

/Clas
ja
101
jayman
E61 525iT xDrive -10
Här kommer en riktig "cosmossvart" ;-) Polerad med ZAINO

Länk
Länk
Länk

______
Joel - Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.