|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Såhär i regn/dåligt väder-tider ser man inte så många zätor ute. Så nu tycker jag att alla visar upp sina putsade bilar här istället. Så man har något att glädjas åt i alla fall :) Jag inleder. Länk | |
|
... och jag fortsätter :) Länk Länk Länk Inga nytagna bilder dock, de två första är från 2005 och den tredje från 2004. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
från vårpremiären -07 mvh Uffe/bildock Länk 3910 |
|
|
jaha inte funkade det inte men får försöka igen! Uffe/bildock |
|
|
Slänger upp lite dagsfärska bilder då, eftersom jag ägnat en stor del av dagen i garaget :) Länk Masten: vet du om det är några regelbundna BMW-träffar i Varberg? åker ner och stannar typ 5 veckor ev imorrn eller på måndag. /Clas |
|
|
Min 2,8 vår-sommarpremiären -07 mera bilder under min sida. //Z3Kent. Min bil 2007 Länk |
|
|
fina bilar! det är härligt att se. idag dök visserligen solen upp, men var ganska ensam cabbe ute ändå, i malmö. såg någon m3 e46 cab. clasf: finns inget finare än en ny/välputsad svart bil. mums :) är det wiechers sport-stag du har eller? har du märkt någon skillnad i chassiet efter du monterade det? Z3kent: din bil är riktigt läcker! det är en sådan färg som är grymt snygg men som jag aldrig hade vågat köpa! snyggt med m-fronten och allt. fälgarna sitter fin fint. |
|
|
Och här är mitt bidrag. /Janne Min Z3. Länk |
|
|
Jonte! Tack det samma din bil läcker med i "svart" en färg jag inte tordats köpt...du ser hur vi är olika men ändå så blir det så snyggt i slutändan! Jag lagt ner en hel del för att få just min bil personlig som jag vill vara ensam om. Detta ett stort plus till alla Z ägare en bil du kan göra styla till just din egen. //Z3Kent Min bil 2007 Länk |
|
|
clasf: Inga BMW-träffar vad jag vet, det enda är väl träffarna i Göteborg varannan vecka. Lovar att vinka om jag möter en svart Z3 :) /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
hur får jag in bilden? den ligger hos mig i mina bilder men måste jag inte flytta den någonstans för att hämta den och skriva http:/ före filnamnet jag får inte till det mvh Uffe/bildock |
|
|
jonteandersson: Det är ett från D&W. Länk Det satt i när jag köpte den och i och med det så har jag inte märkt någon skillnad sen innan. Jo svarta bilar är finfina när de är nyputsade, vilket de tyvärr inte brukar vara särskilt långt utanför garaget i det här landet, i varje fall inte i år :( Din M ser grymt fin ut, vore kul att testa en sån någon gång. Tycker jag har bra tryck i min som har 193 hk, så man undrar ju lite hur det blir med dryga 320 under huven :) bildock: Du måste ladda upp din bild på något ställe som har en webbserver och sen skriva in länken dit i ditt svar. Kolla med din internetleverantör om du har någon plats på ditt konto, man brukar oftast få med plats för att lägga upp egna hemsidor på när man tecknar sitt internetabbonemang. Annars finns det smidiga lösningar om man inte orkar trassla med det också, ett exempel är imageshack Länk Ladda upp din bild där och sedan får du en länk, den länken klistrar du in här i ditt svar, så kan alla andra kolla på den. Du väljer bara bilden du vill ha på din hårddisk och trycker på host it! och sedan kopierar du länken du får och klistrar in den i ditt svar. Jättesmidigt. /Clas /Clas |
|
|
Testar om det funkar Länk |
|
|
Det funkar bra, men du har fått med lite för mycket i din länk. Om du kollar på länken du klistrade in så slutar den så här [/IMG][/URL] <---dessa 2 skall du inte ha med när du klistrar in länken Välj även lite högre upplösning typ 1024*768 eller större så man ser bilen, nu har du ju valt 320*240 och det är lite litet. /Clas |
|
|
försöker igen med den hjälp jag fått resultatet syns ju inte förrän man tryckt på knappen eller? men det här ska vara från min premiär våren 07 mvh uffe/bildock Länk 466.imagehack.us/img466/1673/kopia av bild3910 cz0.jpg |
|
|
nehej inte nu heller det är inte så lätt på ålderns höst så jag får gå ut i garaget istället så ni får titta på andras bilder tyvärr mvh Uffe/bildock |
|
|
Humms..får väl skriva en snabbguide då, för detta är väldigt enkelt egentligen. 1. Gå in på sidan imageshack Länk 2. Tryck på knappen BROWSE 3. Leta upp bilden Du vill skicka upp/visa för andra på din hårddisk 4. Se till så att rutorna, resize image? och remove size/resolution bar from thumbnail? är URKRYSSADE 5. Tryck på knappen host it! 6. Leta upp stället där det står: "Direct link to image"(nästan längst ner på sidan), i rutan till vänster står det en länk till Din bild, markera hela den raden och klistra in i Ditt inlägg på forumet. 7. Klart /Clas |
|
| mycket trevliga bilder .. nu blir man allt mer sugen på en z när man ser hur fina era är :D | |
|
Min helvetesröda (Hellrot) Z3: Länk Min bil: Länk |
|
|
nu ska ni få se på en Z3 ni inte sett förut /nytt försök från "gamlingen" bildock Direct link to image |
|
|
jag tror jag nu gjort rätt hoppas på det bildock Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.