AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
9.612

Lägg ut bilder på era välputsade Z-bilar här.

Sida 4 av 5
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
Bidrar med en topasblå. Ingen höjdarbild och tyvärr uppcabbat men iaf något. Ska försöka ta några bättre bilder i helgen.

Länk

bourbon: vad är det för fälgar du har? Storlek?

/Pane
Det är Koya Magic 19tum
Visa användare
177
jonteandersson
BMW X5 3,0l -03
bourbon; perfekt fälg på den bilen! mkt vackert.
Lo
67
Lovemachine
BMW Z3 2.8 Coupe -99
Här kommer nåra på min pärla.

Länk

Länk

Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
Detta forum pågått ett tag och jag kollat igenom det och det är ett klart övertag till Svarta bilar jag fått det till 8st de utklassar resten...hellrot 3st silver 2st, estorilblå 2st, sedan kommer det enpetera av färgerna topasblå...siennaröd och atalantablå. Lite överraskad att det inte var fler siverfärgade vilket jag tror är den näst vanliga färgen efter svart som den populäraste..ingen bostongrön lite förvånande. Men fortsätt skicka in Era skönheter kul se de droppa in. //Z3 Kent.

Min bil 2007
Länk
an
259
anmith
X4 20i (G02) 2019
Jag kör ofta förbi Förenade Bil på Yttre Ringvägen i Malmö!
Deras stora parkering domineras helt av Svart / Silver!!!
Lite trist att inte folk vågar variera sig lite mer när man gör sitt köp!

Min bil: Länk
Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
Hejsan
Jag har skrivit tidigare om detta svarta mode, trist när det blir så mycket bilar av den färgen. I synnerhet om dom är svarta även invändigt.Har vi fått sett enstaka exemplar i svart så kunde det varit mer tilltalande, därför gläder det åtminstone mig att fler i detta forum efterlyser klatschiga färger.
MVH Uffe/bildock
Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
Bildock...vänd på det varför så många svarta...och silver de som beställer sina bilar gillar naturligtvis färgen! Annars vore det för konstigt. Men detta färgval sträcker sig genom hela bilhandeln oavsett märke...även om ja måste hålla med dig oxå mitt färgval tog jag för jag ville vara lite mera anonym en peronlig prägel. Detta kan vi säkert diskutera av o an hur länge som helst. //Z3 Kent.

Min bil 2007
Länk
an
259
anmith
X4 20i (G02) 2019
Denna färgen var riktigt snygg:
Länk
Någon som vet vad den heter?

Min bil: Länk
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
anmith: om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag att det är mora röd, en individualfärg.
Visa användare
886
bildock
Masten
jag tror inte du är ute och cyklar utan ditt svar är alldeles korrekt, färgprover från 00-03 på Z3 visar ingen sådan färg i sortimentet med däremot på individualsidan finns denna 359 mora red, det finns en liknande färg som heter 328 violetröd jag trodde det kunde vara den men den fanns omkring-97 och eftersom detta är 3.0:a alltså ganska sen årsmodell så är nog ditt svar mer än 100 procentigt rätt, det finns ytterligare en mycket ovanlig färg jag inte sett någon gång den heter 433 apricot, om det finns någon som valt den färgen jag undrar
mvh Uffe/bildock
Det finns en del udda färger på denna sida.

Länk
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
bildock: Nu när jag tittar ordentligt så ser jag att jag förmodligen hade rätt, surfade från mobilen i morse när jag skrev inlägget och skärmen på den är inte den bästa. Nåväl, 328 Violet red är en solid färg så den är det inte.
433 Apricot har du här: Länk

En personlig favorit är 339 Atlantis: Länk

/Masten

Besök gärna min blogg! Länk
Visa användare
886
bildock
jättehärliga pastellfärger! sådana som jag kallar för "karameller" skulle gärna tänka mig dessa färger, uppseendeväckande ? jaa kanske, men det är ju en Z också har jag märkt det är en riktig publikfriare
mvh Uffe/bildock
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Vad gillar med min bil är att den har en väldigt "clean" look som silverfärgade bilar ger. BMW:s Arctic Silver Metallic är en härlig färg som ibland ser titan silvirig ut och ibland har den nästan lite svagt himmelsblått i sig. Med svarta sportskinnstolar och silver panel kan det knappast bli mer stilrent, precis vad jag prioriterade när jag köpte bilen. Tittar ni på nedan bilder så är det samma bil =)

Länk

Länk
Ki
257
Kineto
BMW Z4 3.0i (2005)
BMW Z3 M Coupé (2001)
Min pärla: Länk

mora metallic, denna Länk och phoenix yellow Länk är mina favoriter på z3
Roadstern fick fint sällskap från FIAT: ;)

Länk

Länk

Länk

Länk
vad hög "fiaten" var baktill...
bildock: jag väntar fortfarande på mer bilder :D hehe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.