|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| bildock: hehe jag har inget emot krom bara det är på "rätt" ställe hehe | |
|
vad är rätt ställe? och vem bestämmer det? modet eller ägaren? uffe/bildock |
|
|
Här kommer mina bidrag! Länk Länk Mina bilar: Länk |
|
|
Måste väl också..... "Före": Länk "Efter": Länk |
|
|
mitt bidrag [URL=Länk |
|
|
nehe,....nu då.. Länk |
|
|
o så en till, =) bjuder på baken oxå.. Länk |
|
|
Har inte hunnit och "putsa" bara tvättat! Klicka på länken nedan...... Min Z3M! Länk |
|
|
Lite bilder på min kärra, tror inte AP stöder BB-code så klistrar in länkar till extern sida. =) Länk Länk /// Viktor |
|
|
Ny på det här, länkar min användarsida. Hoppas att det funkar. Länk |
|
|
oh, alla dessa svarta bilar i all ära för det är visst många men finns det inga andra? de ovanliga, ovanliga färgerna utrustningar e.t.c. många ägares bilar ser ju likadana ut mvh Uffe/bildock |
|
|
bildock: Ta gärna en titt här Länk för bilder på Z3:or i alla möjliga kulörer. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Masten tackar för den trevliga sidan med de olika färgbilderna, men vad jag egentligen efterlyste var om det fanns lite olika färger och utrustning vi inte har sett så mycket av och bilder av svenska "riktiga" bilar jag såg en bild härovan av en Z3 coupé som ViccA hade lagt in och det är en typisk ovanlig och härlig färg som vi inte har sett så mycket av och fler måste det finnas jag efterlyser "karameller" läckra, vackra, personliga, för det är väl hobbybilar de flesta har, det här med färgerna, är modet så styrt så många inte vågat köpa annat än svart även om de gärna skulle tycka det vore snyggt med annan kulör? är de flesta så styrda så andra ska tala om hur deras bil ska se ut och därför det finns så mycket svart eller? visa alla vackra Z här för visst är bilarna blickfångare mvh Uffe/bildock |
|
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Micke! STORT TACK till dig som ville förbarma dig till oss och min speciella önskan om färgerna JÄTTETREVLIG länk jag njöt och kommer att titta många gånger och länge.... det var sånt här jag efterlyste och du förstod tydligen vad som behövdes, jag tror många uppskatta ditt arbete TACK!! mvh Uffe/bildock |
|
|
Här kommer en bild på min. //Ulf Länk |
|
|
Bilder på Z:or. Spontan parkering vid Svenskt Sportvagnmeeting 8 juni Ring Knutstorp. Länk Z 8:an stod ett 100 meter bort, tyvärr |
|
|
Mycket snack om färger här! Om jag skulle välja lack fritt så hade det blivit Pärlemorvit med Nougat skinn! Min bil: Länk |
|
|
Här kommer bild på min leksak som jag köpte för 2 veckor sedan. Länk |
|
|
Solen gick i moln ett par minuter för tidigt. Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.