AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
6.825

Värde på min 540?

Sida 4 av 4
Hej igen, hur går försäljningen?

sk
252
skinkan
M3 cab 98
535 dam-sport touring 07
bmw 645 cab 12v
730 95 e38
3,0cs 72
Här Simon_en har du en likadan fast med skinn,xenon och automat som dessuom kan ta dig ur saabträsket...Länk hör av dig
Automat nej tack! Lycka till med din försäljning! Helst vill jag inte ha skinn heller, men har det i min Saab.

Jo, jag skall tacka för div info från er.
Jag har uppdaterat med ny text och nya bilder.
Vips, sade det och blocket snodde min annons.
Min annons var visst inte godkänd längre, anledning, för många sökord i annonsen, men efter ett par sura mail fick jag tillbaka annonsen.
Det är väl meningen att jag inte skall sälja bilen tänkte jag...
MEN, så ringer en kille och kommer och tittar på bilen och blir störtkär.
Han skulle bara rådgöra med frugan och återkomma.
Sedan ringer en störtkär kille till och bara vill ha bilen över telefonen, hmm blir lite skepptisk när folk bara skall ha saker över telefonen, blir sällan som dom lovar.
Tillslut får dom bjuda över varandra och jag prutar i slutändan

.
.
.
.
.
1000kr.
//Stefan
Låter som att det är på väg att lösa sig då. Bra. Eller kanske förstod jag dig fel. Att det hör av sig personer som är sugna på en bil som ofta inte har förmåga/sanktion hemifrån att köpa är att räkna med...

ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Blev den såld?

// Mvh Andreas

Min 540i6
Länk
an
126
andpa
525iA-04
färddatorn i 540 visar nog som i alla volvo och bmw jag har testat ca 5% för lite. 0,83 på en 540 låter hur som helst märkligt... kör man likadant med en 528 drar den kanske 0,66. Körde en 520 på 0,59 enligt färddåtan på Öland en gång... med 5 pers utan ac...

kul att det finns saab-forum för simon_en!
Jo, den blev såld och jag saknar den redan, fick stuva in tjej och två barn & hundarna i Lupon för att komma iväg nu utan Bmw:n, vilket taikon det var..
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Grattis steffez! Verkar alltså som att tråden får ett lyckligt slut.

Tycker även att vi officiellt passar på att önska simon_en god fortsättning på sitt nya liv. Gjorde ett snabbt nerslag i Saab-forumet och konstaterar att märket fortfarande väcker känslor. Jag menar, det är ett "tungt" forum Saab förfogar över:

Länk

Ta bara sådana ämnen som "Fanns Saab med på Fallens dagar?" (0 svar) eller "Skall köpa Saab, risk att övergöra det hela?" (0 svar). Wow, vilken svarsfrekvens - inspirationen flödar! Och eftersom du har läder i din bil simon_en så bifogar jag ännu ett klockrent citat att njuta av:

"Tacka vet jag de glansiga bilderna på en svart 3D 900T16 (ca 1990) med sandfärgad läderklädsel och regnvåt motorhuv där dropparna pärlat sig som en solfjäder...."

Din helg är räddad, in och surfa på Saab-forumet vet ja!

;D
andpa, det finns ett volvoforum för dig också. Autopower är det bästa forum som finns.

Dock blev det så att Saab stod för det mest prisvärda alternativet med lite tryck i denna gången. Letade efter 540 e39 med manuell låda. Ingen kom dock i närheten av min bedöming av pris som utgick ifrån fem kända affärer av 540 e39. Inget roligt att börja sitt bilägande med 20-30KSEK i direkt värdetapp om man köper en äldre bejl (bil),

sk
252
skinkan
M3 cab 98
535 dam-sport touring 07
bmw 645 cab 12v
730 95 e38
3,0cs 72
Steffez,Fick du vad du begärde eller behövde du pruta nåt?

Någon som kan ge lite feedback på min annons,positiv eller negativ.
Priset för högt?Tror jag ligger billigast på blocket. Länk

Tacksam för svar.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Mixtus: Vet inte vilket Saabforum du hittat men det som är aktivt är Länk

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Jag vet, länken var förstås skriven med glimten i ögat.
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Vad fick du för din? Hade tänkt lägga ut min så är intresserarad av vad man kan få för en 540!

MvH Bmw 4-ever
Lycklig tvillingfar
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Frågar du mig så skicka powerpost
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.