|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
La upp ang träffen på gatbilar.se |
|
|
Micke Olsson: Jo det menar jag! Har planerat en roadtrip söderut senare i sommar. Brukar ta minst en sväng per år. Och den helgen hade annars varit perfekt för då har jag frivecka :-) Men kanske blir andra utantak-träffar, kanske längre norrut också. |
|
|
Blåser lite liv i tråden !!! Vi får hoppas på bra väder, =) |
|
|
Hehe, här blåser redan halv storm. :-) Varmt och skönt ute men inte så skönt att åka nercabbat pga blåsten.. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| BAH.. ja har kört 20 mil idag...jag o Polaren var ute med våra bilar, han har dock en 330 ci cab.. vi var o glassade upp t norra öland o tebax t kalmar..hehe...blåste ja...men härligt ändå, =) | |
|
Ja, visst är det underbart åndå.. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Lite tråkit att bara överklass bemmers får vara med. Skulle gjort en träff för oss med bara tak bmws me kasnke. För rättvissans skull. Samma dag å samma runda. ;) Roger |
|
| sett detta överallt nu.. lär bli jäkla mycket folk :) | |
|
Jaså? En hint om hur många? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Oh, vad roligt !!!!!!, jag har inte lyckats med att få ut informationen till alla som ja ville i min stad....men annonserar ändå om att träffas på Rasta i Kalmar 13.30 o köra caravan ner...får se hur många som dyker upp där...*spännande* hoppas bara att vi slipper regnets makter ! |
|
|
Allt vad regn heter är avbokat redan från lördag förmiddag för jag ska plåta ett utomhusbröllop under lördagen. Självklart varar solen fram till måndag, minst! ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Jaha så är caben såld, så jag dyker inte upp tyvärr. | |
|
cg1981: Är du riktigt snäll så kan du få åka med mig. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Låter gött Micke :) | |
|
Zätan flyttar till Västerbotten i morgon så ingen Utan tak träff för mig heller. Taklucka räknas väl inte. =) /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Har plats till dig oxå Fredrik. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
i morgon är det dax, hur många kommer? Vädret verkar ju bli hyffsat. Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
ja vädret ser helt okej ut, molnigt 20 grader men inget regn, =) Jag kommer, blir en liten söndags utflykt *perfekt* får se om jag får mde mig nån eller inte... |
|
| 2st Z3or från stan kommer ialla fall, däribland min gamla :) | |
| Vädret ser ut att bli bra! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.