|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Nu är det minsann på tiden vi utan tak samlas för en gemensam träff! Vi samlas på stortorget i Karlskrona söndagen den 19/8-07 klockan 15:00 för att sedan ta eftermiddagen/kvällen lite som den kommer. Dock är en fin runda på 10-15 mil planerad i sommarvackra Karlskronaomgivningar. I "skogen", på staun och på öarna. Mer information kommer löpande i denna tråden! ///Micke Min cabrio Länk | |
|
Var det inte lördagen den 18 aug du skulle ha träffen ?? Jag hade tänkt dyka upp då. På söndagen har jag tyvärr annat inbokat. Mvh Maria |
|
| Jag dyker upp! | |
|
Maria: Jo, men tyvärr så hade jag tokmissat att jag själv inte kunde närvara just den dagen. Är ju dumt att dra igång en träff där arrangören inte själv är med. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
de va som attan,när de väl vankas träff så blir de för bilar utan tak ;) |
|
|
Kommer, varför just utan tak, varför inte alla sorter BMW? :) |
|
|
Låter inte helt dumt .. \\\Linus |
|
| Jag kommer ! | |
|
Verkar som om det kan bli lite bilar. Vi kan väl försöka hjälpas åt att få ut information till mer folk än dem som bara finns här på AutoPower?! Ser ni en cab, försök kontakta ägaren. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Självklart...på mina "sidor" nätet finns det information om träffen, o har redan skickat iväg lite sms till bmw cab polarna...som i sin tur får sprida vidare... Flera stycken ifrån Kalmar än så länge som tycker det är intressant o lär haka på mig. =) Vi får hoppas på vädret bara, =) |
|
|
Härligt! Vilka är dina sidor? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag kommer garanterat. Får en autopower-polare (CompacKt) ta med sin coupe? Om inte så får han sitta i min bil iaf. Vi ses där grabbar! Ska förmedla detta vidare! |
|
|
Är detta uppe på zatzy? Kan slänga upp det annars, brukar locka lite folk iaf! Dyker upp i denna iaf Länk |
|
|
Rubriken antyder på att det är en träff för BMW uten tak så.... Nej, finns inte på Zatzy men du kan gärna länka till denna där. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
gunsnroses: Det är en cab-träff, men skulle han dyka upp så har jag nog svårt o se att han blir tvungen att åka hem ;) Det är ett fritt land alla gör väl som de vill :D Ser bra ut hoppas det kan bli lite folk! Jag jagar folk för fullt! |
|
| Micke : Länk =) | |
|
Kanon! Var du på Rudvi i våras? Tycker jag känner igen bilen. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Hade velat delta på den här träffen men tyvärr upptagen juast den helgen som det ser ut nu... :-( |
|
| Då åker han med mig (i min bil), inga problem. Jag slänger upp lite info här o där också! | |
|
Svebba: Inte menar du väl att du skulle kört ner från Sundsvall om du inte varit upptagen på annat håll? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Micke: det är mycket möjligt...förra ägaren bor nere i ronneby...o bilen är alltid servad hos Rudvi... o har nog nått kvitto sen i våras så det stämmer säkert, nu med närmare eftertanke, =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.