|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej jag är en tjej på 22 år som är BILsexuell (myntade själv uttrycket 2004) och jobbar som helextra på BMW i Stockholm. Nu till mitt "problem"... Jag har länge velat fram och tillbaka i djungeln av bilar, vilken ska jag välja? Vad ska jag tänka på? Och har nu kommit fram till att jag helst av allt vill ha två eller fyrsitsigt och valet föll på en z3:a. Coupé eller cab har jag ännu inte riktigt bestämt mig för, men jag skulle vilja få tips från andra Z3 ägare (ni som inte äger en Z3:a gör er inte besväret!) vad jag ska titta/tänka på vid en provkörning. Jag är intresserade av årsmodeller från -00 och framåt, inte mer än 10 000 mil och inte svagare motor än 2,8. Jag är även intresserad av vad ni gav för era Z3:or samt vad ni anser att en Z3:a som uppfyller "kraven" jag skrev ovan är värd. Jag har satt min ekonomiska begränsning vid 175 000 kr (vilket jag kan casha på en och samma dag) Oerhört tacksam för svar! | |
|