|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hallå! Är i tankarna på att montera en sådan slutburk på min 328 Touring -96 men vill innan jag bestämmer mig se lite bilder på andra E36 med dessa ljuddämpare monterade. Någon som kan hjälpa mig med detta? Vore kanon isf Tack på förhand. Mvh Oscar | |
| Länk denna kanske han har en film inga bilder upplagda men det kanske kommer. dock är det en coupe. | |
| Låt bli och montera sånt på din BMW för då kommer bmw polisen och rappar dig över fingrarna:-) | |
|
våga bryta mönstret...skit i alla andra o gör som du vill det är din bil...gillar du det så skaffa det oavsett moraltanterna... själv ska jag oxo montera ett brötsystem på min kälke... Bryt trenden det e ju därför vi kör BMW...för alltid stör det nån... |
|
|
Jag är mest ute efter att få en skönt ljud ur 6:an och om det sen betyder att dett även kommer se grymt ut gör ju inget ;) Tror ni föresten att någon av dessa kan se bra ut på en E36 Touring? Länk Länk Länk Mvh Oscar |
|
| Usch så hemskt, gör det inte. | |
|
Jag håller med,,, SNÄLLA! LÅT BLI! Det passar på japanare! (Ja, kanske en överstylad volvo 740, men dem är redan så fula). Det finns väl andra snygga sportsystem/slutburkar med dubbla 2½"-3" eller så, som ser betydligt bättre ut. Och så slipper folk irritera sig på det,,,, för det blir ju så fel med 4-5" japsutblås på en natzikärra! Men det är min åsikt, men smaken är som baken! |
|
| Varför vara som precis ALLA andra i hela Sverige/Världen och montera dubbla 3" kromade "ferrita-slutrör"? | |
|
På frågan "Tror ni föresten att någon av dessa kan se bra ut på en E36 Touring?" så skulle mitt ärliga svar vara, nej, det kommer enligt mig inte se bra ut. Men det är din bil och du för det du vill med den. Det är du som ska vara nöjd. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Kom gärna med förslag på andra slutburkar som ni tycker skulle passa bättre... |
|
|
Passar bättre: Länk Bra ljud, ser bra ut, bra kvalitet/finish. Mvh, /Wille |
|
|
Måste nog tillägga att jag INTE är ekonomiskt oberoende ;) |
|
|
Jag förstår :D Länk Kolla vilken Svenska ÅF som du vill välja som säljer: Länk Mvh, /Wille |
|
|
Simons? Nej tack... |
|
|
Vad är det du är ute efter med avgasbytet? __ Bilblogg: Länk |
|
|
Utseende samt ljudskillnad. |
|
|
Begagnat Supersprint/Remus/Eisenmann om det ska kosta lite utan att vara "billigt" Annars är det väl bara smacka dit någon av de olika 4"-dämparna du länkar till och hoppas på att de är av bättre kvalitet än Simonsdämpare? Mvh, /Wille |
|
|
Har själv en japsdämpare där bak nu och jag ångrar inte en sekund att jag satte dit den, bra med db-dämparen också, så kan du välja hur mycket det ska låta... Kan tilläga att jag hade simons innan och det hördes klent. Alla har rätt till sin åsikt, ville bara framför min. |
|
|
p7grk: Du får hemskt gärna bidra med en bild på bygget :D |
|
|
Vad tror ni om denna halvsats då? Inget japs-stuk... Länk |
|
|
Jag har 4" dämpare på min. Ser snyggt ut å så döljer bakkjolen en hel del av dämparen. Jag ska bygga duplex så kommer bli ännu snyggare :o) Men men... smaken är som baken... Jag kan t ex inte förstå vad man ser i kromade backsepeglar. Låt alla göra som de vill så länge du själv är nöjd... Länk Stay siC! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.