AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.514

Söker förare av Z3:or i Borlänge...

Sida 2 av 2
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
Dottern hemma nu så den Topasblåa kommer..... :)

/Pane
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
var på väg dit igår när jag kom på att jag hade glömt att gå ut med hunden, åkte och fixade det då började det vräka ner så det blev inget för mig tyvärr...

Sen såg jag till min fasa imorse på Länk att en turkosblå Z3 hade voltat på väg ut från rondellen vid Statoil mot Kupolen igår kväll :(

//Daniel
Länk

Reportern har koll på bilmärket :)
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Ehh definitivt inte....

Det är ju skönt och höra att dom klarade sig bra i alla fall med tanke på att det är en cab och att dom voltade.

//Daniel
N_
44
N_iklas
Z3 1.8 -96
Ja hej,

Har en måntreålblå z3 som jag kör ganska lite, men i Borlänge iaf. Blir det nån mer träff tro?

Niklas
Tja, nästa onsdag kanske? Kan ju inte bli mycket sämre väder än igår, och då var vi ju ändå två Z3:or. Jag kommer förbi iallafall.

Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
Jag räknar med att komma även nästa onsdag. Vore kul med ett par till Zor.
Visa användare
233
Magirus
Z3 2,8 -97
Då kommer jag. Vet inte vad som skulle kunna hindra mig!!!!
Hoppas Kent dyker upp också, vill så gärna höra ljudet på hans bil....
Ingen som vet ngt mer om olycksbilen?
Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
Hej! Vad roligt se Era fina Z:or i Mellsta! Man grämer sig så att jag inte hade min tillgänglig. Jag har ju 25 mils resväg..och denna resa skulle allt med upp till Dalom...omöjligt ta min Z:a ser fram emot flera träffar tyvärr kan Onsdagar bli lite svårt för mig framöver, vecka 32 Torsdag åker jar upp igen med Z3!! Kanske en Fredagsfika på Torsångs cafè? Skitfina bilar hade ni hursomhelst! //Z3 Kent.

Min bil 2007
Länk
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
En liten aptitretare för Er som inte va med ;)
Länk
Ingen höjdarbild men väl höjdarbilar!!!
Z3 Kent: Vi hoppas få se din Z3a snart och få lite mer inspiration, vi är ju trots allt nybörjare på Z-fronten.....

CruiZa lugnt i sommar

/Pane
Visa användare
233
Magirus
Z3 2,8 -97
Här kommer en apetizer till...... Länk Väldigt vad glad Sven såg ut! :-)

Nu hoppas vi på ännu fler deltagare nästa vecka och lika bra väder!

/Magnus
Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
Kanon bilar i kvällsljuset! Javisst Pane lite stalltips kan man säkert ge...har haft mekat haft isär det mesta på Z3 och visst är det kul om ni får inspiration kunskap tips är gjort för att delges. Som sagt hoppas vi kan ses om 2 veckor (tyvärr ej då Onsdag) för då lovar jag att ha min Atalantablåa skönhet med mig. //Z3 Kent

Min bil 2007
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.