|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har nu sett ett par Z3:or åka förbi mitt kontor flera ggr den här veckan och jag undrar om nån av dessa förare finns här.... Det är en svart med XPY*** som regnummer och en gråmetallic med AML*** som regnummer vore kul om man kanske kunde dra ihop ett gäng Z:or här i närheten och ta en tur om det nu blir fint väder nån gång... //Daniel | |
|
Tjena Daniel! Vi vet ju redan om varandra, fast min heter AML och är svart....... ;-) Har korn på en till i mina trakter, också en svart men 1,9. Så....klart jag är på. Beställer du vädret? |
|
|
Hej! Kul inlägg..då jag ofta är uppe här i Borlänge här just nu med min 2,8. Tycker det lite med Z i Dalarna jämfört med andra platser..min Atalantabå RGFxxx. Såg förövrigt en mörkblå Z4 i Falun idag riktigt snygg. Kommer upp upp om 2 veckor igen till vackra Dalom. Hälsningar Kent. Min bil 2007 Länk |
|
|
Alltså....min kärra heter ju AWM o inget annat. Trött idag! *asg* Finns ytterligare en 2,8 i Borlänge, "Pane" här på forumet. Såg hans bil för några veckor sen..... |
|
|
Vädret är beställt men som med allting idag så kunde inte vädergudarna säga vilket datum dom kunde leverera det, hoppas bara det är fint väder v.29-32 får då har jag semester... Jag har också sett ett par Z4:or här i Blge varav en som också är mörkblå men hör hemma i Sthlm enligt VV. Vi kanske borde försöka träffas om 2veckor när Kent kommer upp om vädret tillåter d.v.s. //Daniel |
|
|
Ja det skulle vara kanon..även andra Z måste finnas flera möt upp hör av Er! Kan fö vart samma Z4 ja såg. Magirus o jag äkt om varandra..lär väl bli en möte snart! Ja vädret är ju nyckfullt här uppe...har jag märkt kommer söderifrån på ostkusten är bara finare väder där men det finns ju så mycket annat här som är bättre en vädret....nu håller vi tummarna så vädret blir kanon till en första träff. Ha det så bra Z3 Kent! Min bil 2007 Länk |
|
|
Låter kul som tusan ju. Jag har semester v29-30 och är med på noterna. Min Topazblau Z3 2.8 -00 är XGW***. CruiZa lugnt Pane |
|
|
Trevligt trevligt, det här kan ju bli riktigt roligt om vi får ihop ett gäng... Är det nån som vet om det finns några Z4:or bosatta i närområdet, det vore ju kul om nån som kom med också... //Daniel |
|
|
Halloj! Jo, XPY*** är jag. Brukar köra Z:at mellan Hönsarvet och Högskolan/Torsångs-fiket/ICA-maxi. En grå AML*** jag också sett i trakten, ägs av en Torbjörn Drake i Blge. Vore skitkul att träffas, kan när somhelst. Sväng annars förbi hemma hos mig om ni åker förbi Hönsarvet nån dag, så bjuder jag på fika! /Sven |
|
|
Hej igen! Jag var förbi Mellsta igår och där har de ju biluppställning/snack/fika under onsdagkvällar på somrarna. Trodde det var bara för gamla jänkare men det stog några nyare bilar där oxå. Tex en nyare Merca cab och en ALfa cab. Kanske kunde vara en tanke att smyga dit en eller ett par Zor?! Tror att det är 18-20 på onsdagarna. Kan försöka få lite mer info om det finns några regler eller så för bilarna eller vem som ordnar det. /Pane |
|
| Låter lagom som ett första försök att samla oss. Nästa onsdag (11/7)? | |
|
Jag åker på semester en vecka nu, är tillbaka 15/7. Hänger på så gott det går!!!!! |
|
|
Ska ut på en liten tjänsteresa och kommer hem den 15/7 (kanske skickar en spingare med bilen). Men 18/7 går bra om det inte regnar för j.....t eller så. /Pane |
|
| Jammen då siktar vi på den 18/7. Z3Kent, är du uppe i Dalom då?? | |
| Hej igen! Oj vilken rusch det blev i detta inlägg kul! Tyvärr jag inte uppe då utan uppe nästa helg To-Sö vecka 28. Det omöjligt det skall passa alla så här en första gång så jag tycker ni kör den 18/7. Jag hänger på senare uppe vecka 30 med då nästan hela veckan så det löser sig. Lycka till med denna första träff! //Z3 Kent. | |
|
Hej allihop. Är ni fortfarande på G att träffas den 18, eller? Försökte kolla lite om Mellsta, är själv med i DAK som anordnar träffen men inte hittat några regler. Tror säkert vi är välkomna trots våra moderna åkdon :-) Vad säger ni? |
|
|
Jag är på! Kl 18? /Sven |
|
|
Hojt! Så länge det inte störtregnar så kommer jag dit, tyvärr ser ju inte väderleksrapporten så lovande dock. Är det kl18 som gäller undrar jag också..... //Daniel |
|
|
Yes, träffen börjar iaf kl 18. Min cab är tät så jag satsar! :-) ///M (agnus) |
|
|
Hejsan på Er!! Har dottern liggande på sjukhuset så jag vet inte just nu..... Är hon OK så kommer jag om det inte regnar satans mycket...... Nog är caben tät men vi hoppas väl på uppehåll iaf....... /Pane |
|
|
Lillflickan ligger hemma med feber så nu vete katten hur det blir. Mår hon skapligt dyker jag upp! Alltid är det nåt.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.